Clip Napisano 19 Maja Udostępnij Napisano 19 Maja jak w temacie stare klocki zdarte prawie do zera, kupilem nowe, rozepchalem tloczki, zamontowalem i okazuje się ze tyl bierze wysoko i srednio hamuje ale powiedzmy jeszcze od biedy akceptowalnie, natomiast przod ma bardzo maly skok i ledwo hamuje. Myslalem ze sie dotrą ale nie. Przy klamce jest śruba imbus ale nie mam takiego klucza ktory tam podejdzie bez zdejmowania chwytu i zsuwania klamkomanetki na koniec kierownicy. Takze zanim to porozkrecam to sie zapytam tutaj. Czy ta regulacja cos pomoze? Czy trzeba upuścić troche płynu? No i czy klocki organiczne Jagwire za 2x40PLN mogą być tak gówniane ze to w nich jest problem z siła hamowania? Czy to kwestia regulacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 11 Lipca Udostępnij Napisano 11 Lipca Jakie to hamulce? Prawdopodobnie masz za dużo płynu. Zwykle pomaga upuszczenie kilku kropli płynu z klamki. Jazda w takim stanie jak teraz uszkodzi klamki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 25 Lipca Udostępnij Napisano 25 Lipca Czy byłeś w stanie popchnąć tłoczki tak by klocki plecami dotknęły obudowy? Czy nadal klocki "odstają " plecami od wnętrza zacisku? Jeśli tak jest to znaczy że masz za dużo płynu w układzie, lub już czas go wymienić. Jeśli cofnąłeś całkowicie tłoki a mimo tego w czasie używania hamulców jest objaw jaki podajesz to wskazuje na prawdopodobnie zatarcie tłoków w zacisku lub uszkodzenie tłoka podawczego - naciskasz dźwignię, popychasz tłoki w zaciskach ale po puszczeniu dźwigni tłok podawczy i/lub tłoki zacisku nie cofają się więc przestrzeń między klockami i tarczą jest minimalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.