pierotez Napisano 19 Maja Udostępnij Napisano 19 Maja (edytowane) Napiszę parę słów o problemie bo nie mogę znaleźć podpowiedzi. Szosa cannona na 105-ce, konkretnie na modelu 5700. Zrobiony serwis napędu i hamulców na których dociągnę do końca sezonu. Po podregulowaniu siodełka i kierownicy wziąłem się za regulacje manetek bo kieka jest za bardzo do góry i jest problem z chwytaniem za klamki podczas hamowania, i tak. Udało mi się wyrównać manetki względem siebie bo lewa była za bardzo do wewnątrz i do góry. Jeszcze jest ciutkę wyżej (róg) niż prawa ale to później bo na razie bez ściągania taśmy Właśnie: 1. Opuściłem kierownicę w dół 1,5mm zaznaczone w okienku mostka. 2. jak wyregulować klamki góra-dół (pewnie odkręcić śrubę i przesunąć po kierownicy ) 3. najważniejsze czyli regulacja klamki bliżej-dalej w pozycję bliżej. - wszędzie w poradnikach (przeważnie na 5800) śrubka (2-2,5mm) do regulacji jest z góry na rogu. - ja nie widzę jej ani z góry ani po bokach 🙄😠 Edytowane 19 Maja przez pierotez fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrekbe Napisano 19 Maja Udostępnij Napisano 19 Maja (edytowane) Ad2, odwinąć owijkę, poluzować śrubę mocowania i ustawić w odpowiedniej pozycji Ad 3. W starych klamkach nie było śruby regulacyjnej odstępu, tylko gumowe podkładki (są na allegro): Edytowane 19 Maja przez piotrekbe 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.