irift Napisano 24 Maja Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2 minuty temu, Michal2008 napisał: niczego to nie zmienia dla mnie powinien mieć sztywny widelec (ewentualnie powietrze), napęd 1x, i przewody w pełnych pancerze schowane w ramie No dobra ten riverside ma powetrzny widelec, 1x. A te linki czy tam przewody można kiedyś zmienić np na pełne? Mi to nie przeszkadza że są na zewnątrz domyślam się że zawsze jest coś kosztem czegoś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal2008 Napisano 24 Maja Udostępnij Napisano 24 Maja A podoba Ci się ten riverside? pojedź, zobacz, jeżeli ci się nie spodoba odpuszczasz szukasz dalej, i nie kupuj niczego na siłę takie moje rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irift Napisano 24 Maja Autor Udostępnij Napisano 24 Maja Na zdjęciach nie jest zachęcający ale być może zmienię zdanie jak go zobaczę na żywo i siądę dlatego pytam o więcej informacji. Nie pali mi się mocno z rowerem jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur85 Napisano 24 Maja Udostępnij Napisano 24 Maja Tą linką się nie przejmuj, niczego to nie zmienia. Wiadomo, że pancerz do końca to zaleta, ale jego brak nie jest jakąś wielką wadą, tym bardziej w miejskim rowerze. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irift Napisano 24 Maja Autor Udostępnij Napisano 24 Maja W poniedziałek jadę zobaczyć tego Riversieda sram nx. Napiszę jak wrażenia, przy okazji sprawdzę tego m Bika. Dzięki za pomoc póki co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miro1970 Napisano 25 Maja Udostępnij Napisano 25 Maja Jak wyżej. Sztywny widelec i prosty napęd 1x. Jeszcze sprawdzić, jakie opony przyjmą rama i obręcze kół - i potem dać jak najszersze opony, 44-50. Będzie się lepiej jeździć. Żadnych amortyzowanych sztyc I innych tego typu pierdół. Jak najprościej, bo codzienni użytkownicy rowerów i tak prawie nigdy tego nie przeglądają, konserwują I po czasie to tylko sztywnieje itd. Błotniki też są niepotrzebne, jak się nie jeździ notorycznie w deszczu czy na mokrych leśnych ścieżkach czy w garniturze szybko. To są wszystko graty wg mnie, koszt, waga, zapieczone śruby itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irift Napisano 25 Maja Autor Udostępnij Napisano 25 Maja Cytat Jak wyżej. Sztywny widelec i prosty napęd 1x. Jeszcze sprawdzić, jakie opony przyjmą rama i obręcze kół - i potem dać jak najszersze opony, 44-50. Będzie się lepiej jeździć. Żadnych amortyzowanych sztyc I innych tego typu pierdół. Jak najprościej, bo codzienni użytkownicy rowerów i tak prawie nigdy tego nie przeglądają, konserwują I po czasie to tylko sztywnieje itd. Błotniki też są niepotrzebne, jak się nie jeździ notorycznie w deszczu czy na mokrych leśnych ścieżkach czy w garniturze szybko. To są wszystko graty wg mnie, koszt, waga, zapieczone śruby itd. To tak trochę chyba twoje bardziej preferencje póki co planuje kupić rower a nie gadżety typu błotniki, a jeżeli o tym mowa to je pewnie założę bo w poprzednim jeździłem w różnych warunkach i nie raz miałem plecy mokre tudzież w błocie. Jak już mówiłem póki co z poniedziałek jadę zobaczyć tego poleconego riversida, nigdzie w pobliżu nie znalazłem treca z tym sztywnym widelcem więc odpada a poza tym chcę mieć ten amor i tyle. W riversidzie jeżeli się na niego zdecyduję i tak pewnie zmienię opony z czasem a może tam wejść ponoć bezpiecznie 55 i te okropne gripy reszta wygląda ok. Jak nie to szukam/oglądam dalej to co mi tu mądrzejsi ode mnie polecą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xtom Napisano 25 Maja Udostępnij Napisano 25 Maja Miałem podobny dylemat. Zdecydowałem się na Riverside 920, w realu zdecydowanie lepiej wygląda , jazda przyjemna , jak dla mnie wszystko ok. Na razie nic nie będę zmieniał , pojeździ się to do wymiany pójdą gripy, pedały , na końcu opony. Ps. Coś mi boksuje przednie koło i zawita serwis pewnie. Co do sztywnego widelca czy amorka air , dla mnie powietrzny musi być ! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irift Napisano 26 Maja Autor Udostępnij Napisano 26 Maja @xtom Cytat Coś mi boksuje przednie koło i zawita serwis pewnie gdzieś mi się przewinęło że to przez brak dętki w kołach niby trzeba dobrze tą oponę ułożyć nawet kilkukrotnie żeby było dobrze bo może bić ale to tyle co przeczytałem. Jutro zobaczymy co z tego będzie, miałem iść w piątek zobaczyć tego crossfira ale nie było czasu, jak nie river to będę chyba myślał między scottem a tym unibikem crossfire lub viper. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 27 Maja Udostępnij Napisano 27 Maja @irift, a od kiedy Riverside 920 ma bezdętki...? A nawet gdyby miał to co wspólnego ma ułożenie opony z boksowaniem? 🤔 W dniu 25.05.2024 o 19:44, irift napisał: W riversidzie jeżeli się na niego zdecyduję i tak pewnie zmienię opony z czasem a może tam wejść ponoć bezpiecznie 55 O ile nie zmieniła się rama od zeszłego roku to na tył nie wejdzie, moooże na styk. W dniu 25.05.2024 o 17:57, Miro1970 napisał: Błotniki też są niepotrzebne, jak się nie jeździ notorycznie w deszczu Tylko autor dojeżdża do pracy bez względu na pogodę... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NerfMe Napisano 27 Maja Udostępnij Napisano 27 Maja Za pracownikiem Decathlon: Jaka jest maksymalna szerokość opony która zmieści się w ramie? Darek Dzień dobry Maksymalna bezpieczna szerokość to 55 mm (2,2") dla opony przedniej i tylnej. Istnieje możliwość zmieszczenia opony do 60 mm, ale wtedy wystąpią problemy z gromadzeniem się błota między oponą, a ramą. Pozdrawiam Filip z Decathlon Mikołów 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irift Napisano 27 Maja Autor Udostępnij Napisano 27 Maja (edytowane) @chudzinki nie wiem, gdzieś to mi się na którymś forum przewinęło a ile w tym prawdy to nie wiem, jak napisałem że tylko przeczytałem 😆 nie znam się więc zostają mi informacje zaczerpnięte w internetach. O tych 55 to chyba w którymś z tematów tu na forum ktoś pisał. Ale nie jest to konieczność, długo jeździłem poprzednim trekkingiem z małymi oponami i źle nie było aczkolwiek później zmieniłem na większe. ( kolega wyżej mnie uprzedził 😆) Popołudniu zobaczę ten rower i przy okazji jeszcze zobaczę unibike i tego m Bika. Edytowane 27 Maja przez irift Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irift Napisano 27 Maja Autor Udostępnij Napisano 27 Maja (edytowane) Ok byłem zobaczyć tego riverside sram nx no i go kupiłem. Te 1x11 jednak fajna sprawa i całkiem mi wystarczy - zrobiłem parę rundek za zewnątrz , w sumie jeszcze wrażeń nie opisze bo rower leży w bagażniku samochodu a u mnie leje pół dnia już ale pierwsze pozytywne tzn. pozycja w jakiej się siedzi pasuje mi, biegi fajnie się zmieniają chociaż miszczu w decathlonie musiał mi poprawić regulacje , powietrze w amorze dobił mi pod moją wagę też a reszta po przejażdżce. Rzeczywiście na żywo ten rower wygląda bardziej atrakcyjnie. Co do opon są 40 a miejsca imo jest dość sporo na większe, póki co zostaną te co są. Pytanie potrzebna mi stopka jaką kupić do tego roweru? coś w miarę dobrego Poza tym dziękuję za pomoc w wyborze roweru. Edytowane 27 Maja przez irift Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 27 Maja Udostępnij Napisano 27 Maja Gratuluję zakupu. W decathlonie masz chyba dwa modele stopek, które do niego podejdą, centralną albo na tylny trójkąt, obydwie w miarę ok, ta na trójkąt fajniejsza. Zastanów się tylko czy na pewno ci ona potrzebna bo to jednak dodatkowy balast, tłucze się i rower gorzej wygląda niż bez😁 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.