Biodro Napisano 15 Maja Autor Udostępnij Napisano 15 Maja @KrissDeValnor z tego co patrzyłem „na szybko” to z mtb w tych pieniądzach z gianta, cube, treka to cube ma największy kąt 68,5 pojawia się jeszcze unibike z 70,5 http://unibike.pl/evo29.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 15 Maja Mod Team Udostępnij Napisano 15 Maja Nie ma co się fiksować przesadnie na cyferkach (to był przykład, w którą stronę z grubsza iść), a w Twoim przypadku chyba ważniejsze będą jazdy testowe kilkoma wybranymi modelami - a nuż coś podejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biodro Napisano 15 Maja Autor Udostępnij Napisano 15 Maja Ok, ale jeszcze jedno pytanie jak już pójdę się przymierzyć to czy po założeniu sztywnego widelca „coś” się zmieni w geometrii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 15 Maja Mod Team Udostępnij Napisano 15 Maja Sztuka polega na tym, żeby ewentualna różnica była jak najmniejsza, czyli sztywny widelec nie powinien być krótszy więcej niż 20 mm - w przybliżeniu o wartość SAG amortyzatora. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biodro Napisano 16 Maja Autor Udostępnij Napisano 16 Maja https://surlybikes.com/bikes/ogre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spidelli Napisano 16 Maja Udostępnij Napisano 16 Maja Rower Gravelowy Breezer RADAR CAFE 2022 (2022) - 4930.00 zł. Sklep rowerowy ACTIVA - Ruda Śląska Breezer THUNDER 2022 - 2wheels.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur85 Napisano 16 Maja Udostępnij Napisano 16 Maja W dniu 14.05.2024 o 19:20, Biodro napisał: czy coś nie umknęło mojej uwadze. Propozycja trochę nietypowa, ale jak ma być wygodnie to może Larkspur? https://www.marinbikes.com/pl/bikes/2024-larkspur-2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MBane Napisano 16 Maja Udostępnij Napisano 16 Maja W dniu 14.05.2024 o 20:00, KrissDeValnor napisał: Zawsze można przerobić MTB - w sensie : sztywny widelec, najlepiej karbonowy (finansowo powinno +/- wyjść na zero po sprzedaniu jakiegoś przeciętnego powietrzniaka), no i odpada problem z oponami Przerabiałem temat, jest jedno zasadnicze ALE, rozmiar przedniej zębatki- ramy MTB to w zdecydowanej wiekszosci max 34/36T - wiec jak chcesz troche dłużej/szybciej pojechać to sie męczysz, przerabiałem na Marinie Bobcacie Trailu - samą zamianą widelca poleciało 2kg, jednak wycieczki pow. 50 km sa męczące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biodro Napisano 16 Maja Autor Udostępnij Napisano 16 Maja @MBane też się trochę tego obawiam. Irytują mnie te ceny (katalogowe) za toughroad w takiej specyfikacji 5300 i poprzedni model fx3 5600. Trek Dual Sport ma za małe koła (nie wiem co ich motywowało) ale mimo wszystko trend cenowy na ten rok spadkowy (chyba o 600zł). Liczę, że z Fx3 będzie podobnie, a napaliłem się na tego fx3 bo przymierzałem się do poprzedniej generacji i naprawdę było ok. Mtb nie mają tak wywindowanych cen bo nie ma aktualnie takiej mody na nie i to mnie trochę motywuje do zakupu, ale chyba nie do końca tego szukam. Koło 45 wydaje się złotym środkiem na moje wyjazdy. 2 sezony temu przerzuciłem się na gravela z barankiem na oponie 38 (delikatnie mi brakowało tych kilku mm na kołach) ale wyleczyłem się z drop-bara (nie ten etap sprawności i po 50+ km miałem przykurcze na szyi). Przed gravelem był cross i tutaj brakowało mi trochę prędkości, więc na mtb będzie podobnie. Coś czuję, że mam za dużo wymagań na jeden rower (od tego zaczyna się garaż pełny rowerów? ) A jeszcze patrzy człowiek np. na dzisiejszy wieczór i tak trochę dziwnie czekać w nieskończoność… a na gravela znalazł się dobry kupiec i pusto w garażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 16 Maja Mod Team Udostępnij Napisano 16 Maja @MBane Zależy dla kogo/kto czego oczekuje - do przelotowych rzędu 25 - 30 km/h na dłuższych odcinkach, to i blat 32 wystarcza bez zarzynania (z tyłu 9 i 10 z 12 przełożeń w MTB z amorem, na oponach 2.25" z niskim ciśnieniem - więc na szybszych gumach, z większym blatem i ze sztywnym widelcem będzie tylko lepiej). Poza tym, rower służy zmęczeniu - mniejszemu lub większemu, ale zawsze A jak ktoś chce mieć bardziej twardo, to po to właśnie są rowery pokroju DSX, czy Path 4, gdzie na starcie mamy 42 i 48 zębów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg1 Napisano 16 Maja Udostępnij Napisano 16 Maja A rozważałeś Cube Nulane? Najlepiej w wersji Pro, która jest na GRX-ie 2x10 ale i podstawowa wersja na Clarisie ma już sztywne osie, karbonowy widelec, taperowaną główkę ramy i hydrauliczne hamulce. Wchodzą tam na 100% opony 42c, myślę, że 45c też wejdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biodro Napisano 16 Maja Autor Udostępnij Napisano 16 Maja (edytowane) @Greg1 jakiś czas temu polecałeś mi ten rower i cały czas mam na uwadze, ale nie chcę naginać budżetu, a nie widziałem poniżej 5k Jakiś czas temu był też problem z dostępnością, jutro podzwonię, czy coś się zmieniło Edytowane 16 Maja przez Biodro 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 16 Maja Mod Team Udostępnij Napisano 16 Maja Też go brałem kiedyś pod uwagę (oprócz DSX 2), a właściwie poprzednika, czyli SL Road z końcówką Pro, ale pozostałem wierny MTB - typ lepszy pod miejsca i sposób w jaki jeżdżę, czyli "simple terrain dynamic casual +" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biodro Napisano 17 Maja Autor Udostępnij Napisano 17 Maja (edytowane) Na redicie ktoś dał post, że nowy fx3 prawdopobnie pojawi się w Europie tylko w wersji eq i nadal niewiadomo kiedy. Mam prośbę, czy mógłby ktoś rzucić okiem na geometrię Romet Boreas 1 Lite https://romet.pl/rower-gravelowy-romet-boreas-1-lite-2024-9 (nie mogę znaleźć rozpisanej geometrii) Giant Escape 1 https://www.giant-bicycles.com/pl/escape-disc-1 1. Czy to nie będzie tak, że jak męczyłem się na boreasie to na escapie też się będę męczył pod kątem zbyt agresywnej geometrii - czy jednak tej pozycji przez płaską kierownicę i jednak typ roweru nie ma co porównywać 2. Czy jak kupię escape i po kilku wyjazdach stwierdzę, że jednak jest zbyt agresywna to jestem w stanie to jakoś sensownie zmodyfikować? Czy jednak będę musiał zmienić rower? Edytowane 17 Maja przez Biodro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.