Skocz do zawartości

[Reklamacja skazy na ramię] nowy Kross Esker 5.0


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, od kilku dni stałem się szczęśliwym posiadaczem swojego pierwszego gravela - Kross Esker 5.0. Rower kupiłem w czwartek wieczorem. Wróciłem nim do domu. Dopiero dzisiaj zauważyłem drobną skazę na ramię roweru. Czy takie coś kwalifikuje się do reklamacji? 

Wiem, że rower nie jest na wystawę i po kilku sezonach prawdopodobnie nie będzie w stanie idealnym, natomiast w tym wypadku denerwuje mnie taka sytuacja, że kupuje się się nowy rower za grube tysiące a stan jego nie jest idealny...

Co myślicie? Reklamować? Czy to nie przejdzie? 

Messenger_creation_f4dfad4e-2826-400d-bfe5-32e1e569e8f8.jpeg

Messenger_creation_5e14e24a-4346-4e6b-af97-bb3ba9cae716.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem nie ma żadnego powodu by reklamować zadrapanie. Mogło powstać na produkcji, mogło powstać w sklepie, mogłeś zrobić je Ty bezwiednie.

Jeśli nie zauważyłeś przy wydaniu roweru to ja bym na Twoim miejscu zapolerował rysę i okleił rower folią ochronną i cieszył się jazdą. Wchodzenie w spór prawdopodobnie skończy się tygodniami bez roweru, a kupuje się chyba by jednak jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...