Sw4t Napisano 10 Maja Udostępnij Napisano 10 Maja Witam, Kupiłem na aliexpress zestaw do konwersji z silnikiem 2000w i baterią 24ah, na stronie producenta piszę aby podać jaki rodzaj napędu mam kasetę czy wolnobieg, ja się nie bardzo na tym znam więc stąd te pytanie, model roweru to Kross black edition 4 Jeszcze jest wybór czujnika PAS na prawą lub lewą stronę, tu chyba chodzi o to czy jest na kwadrat to wybrałem na lewą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krypto.Szosowiec Napisano 10 Maja Udostępnij Napisano 10 Maja Kup sobie przekładnię ze skutera elektrycznego, bo z 2000W to już nie jest rower. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaGiant Napisano 10 Maja Udostępnij Napisano 10 Maja 1 wg katalogu kaseta 2 kolega @Krypto.Szosowiec ma rację , to nie będzie rower . Jeśli dodatkowo planujesz jazdę z manetki to zrobisz motorower . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojcio Napisano 11 Maja Udostępnij Napisano 11 Maja I zaraz będzie „jaka największa tarcza do Suntoura?” 😀 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiwor Napisano 11 Maja Udostępnij Napisano 11 Maja Polecałbym wybrać na kasetę - nawet nie o to chodzi, że odkręcenie tego co masz może być drogą przez mękę, ale w przyszłości gdybyś chciał pobawić się w zmianę przełożeń będzie prościej. Przy montażu już teraz warto by było założyć kasetę z jak najszerszym rozkładem przełożeń. 2000w i ta duża bateria musi nieźle ważyć, przy pomysłach w stylu "ale fajna góra zaraz wjadę na szczyt" trzeba pamiętać, że przy mocy maksymalnej przy źle dobranym przełożeniu może się przegrzewać a gdy nie ma odłączenia silnika przy przegrzaniu to może źle się skończyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojcio Napisano 11 Maja Udostępnij Napisano 11 Maja E tam, tu pewnie nie chodzi o centralny silnik, tylko w kole. Przełożenie nie ma znaczenia. Czymże jest człowiek przy 2kW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw4t Napisano 11 Maja Autor Udostępnij Napisano 11 Maja To mój pierwszy elektryk, tak jak pisałem nie za bardzo się znam więc wybrałem taki zestaw aby był zapas mocy, to chyba nie problem zmienić moc na sterowniku. Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Turysta05 Napisano 11 Maja Udostępnij Napisano 11 Maja Myślę że popełniłeś błąd z wyborem pierwszego elektryka, mogą być kłopoty z okiełznaniem takiego rumaka. Poza tym będziesz musiał sporo kombinować aby się nie spotkać z Policją, znam przypadki, że "dyscyplinują" rowerzystów za brak dzwonka, odblasków, a u Ciebie to będzie gruuuba sprawa. Szacuję że za cenę całkowitą takiej konwersji można nabyć nowy rower "na legalu", bez kłopotów, tylko przyjemność z jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2marekm Napisano 11 Maja Udostępnij Napisano 11 Maja 30 minut temu, Sw4t napisał: To mój pierwszy elektryk, tak jak pisałem nie za bardzo się znam więc wybrałem taki zestaw aby był zapas mocy, to chyba nie problem zmienić moc na sterowniku. Dzięki za pomoc Cały problem, że każdy nowicjusz chce mieć bestię o największej mocy i prędkości, tylko po co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw4t Napisano 11 Maja Autor Udostępnij Napisano 11 Maja Z policją kłopotów raczej nie będzie bo głównie jeżdżę po lasach, cena konwersji kosztowała mniej niż rower, o połowę mniej niż na allegro, dostałem odpowiedź ze sklepu że jednak nie mają silników do kasety i będę musiał dokupić wolnobieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Turysta05 Napisano 11 Maja Udostępnij Napisano 11 Maja @Sw4t tanio to znaczy ile? A zostając przy Aliex... to np.: Ale to też "potwór" wychodzący poza przepisy UE, a poza tym Chińczycy mordują rynek europejski na naszych oczach😲. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw4t Napisano 11 Maja Autor Udostępnij Napisano 11 Maja Zestaw kosztował 2500, rower 2800. Za taki sam zestaw w Polsce zapłaciłbym 5000 który I tak pewnie jest sprowadzany z Chin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XC100S Napisano 11 Maja Udostępnij Napisano 11 Maja Ale Tabe na YT oglądałeś ? No, będzie ekstra, ale moc, super „e bike”, ta szybkość … To teraz poskładaj, zasuwaj i patrz jak wszystko się rozlatuje. Widelczyk wygina się, hamulce palą, haki tylnego koła wyginają się i 2000W odlatuje. Tego ci życzę, oprócz szpitala gdzie będą cię składać. Chore pomysły ludzików i ta cała „kuźnia” taby z YT. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw4t Napisano 11 Maja Autor Udostępnij Napisano 11 Maja Nikogo nie oglądałem, i nikogo nie oceniałem poprostu miałem taką chęć kupić sobie elektryka a że rower już mam to postanowiłem dokupić konwersję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XC100S Napisano 11 Maja Udostępnij Napisano 11 Maja Zdrowy kolarz amator nogami odda jakieś 200 W. Silnik legalny 250 W daje 30 do 110 niutonów. To razem wystarcza żeby rower jechał b. szybko i pod strome wzniesienia. To daje takie możliwości że wielu nie jest w stanie tego wykorzystać, nawet opanować. Ale ty kupiłeś sobie 2000W. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiwor Napisano 12 Maja Udostępnij Napisano 12 Maja Osobiście ciekaw jestem jak bardzo efektownie jest to 2000w względem np takiego silnika Panasonica 250w mającego 95Nm gdy silnik 2000w ma 80Nm (np: https://bolt-ebike.pl/zestaw-do-konwersji-roweru-bolt-e-2000?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwrvyxBhAbEiwAEg_KggTo9El1AIEXCy_-YY_2tmM8WNAhsqiJXn_h7ZEGY_JYFJ-OA41RDhoC1VEQAvD_BwE ), ale to dodatkowe 7kg na tylne koło plus bateria około 5kg, podejrzewam, że wysoka bidonowa mocowana w dwóch dolnych punktach podejrzewam, że zamienia rower w miejskiego Suva dla ojca bliźniaków ciágnącego przyczepkę, którym można teoretycznie zjechać z równego asfaltu ale praktycznie to zero frajdy. No ale o gustach ponoć się się nie dyskutuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krypto.Szosowiec Napisano 12 Maja Udostępnij Napisano 12 Maja Swoją drogą, to ciekawa moda nastała. Autor pisze że chce jeździć po lesie, czyli pewnie chodzi o aktywność fizyczną i ruch. Jednocześnie chce zapakować tam silnik 2000W, żeby się nawet lekko nie zmęczyć. Co za logika... O tym że ten biedny Kross się dość szybko rozpadnie nawet przy silniku 250W, nawet nie wspominam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw4t Napisano 12 Maja Autor Udostępnij Napisano 12 Maja Jeśli mi się rozpadnie lub wyląduje w szpitalu to dam wam znać i przyznam wam rację że jednak przegiąłem, człowiek się uczy na błędach. Nie mam pojęcia jak jezdzi 250w a jak 2000w bo nigdy nie jeździłem elektrykiem z tego co wiem można ustawić na wyświetlaczu 1 poziom i jechać 25km/h jak legalnym 250w nie muszę odrazu pałować na maxa i jechać 60km/h. Jak uznam że jest za dużo mocy to go poprostu sprzedam i kupie coś lżejszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.