SlawekW Napisano 9 Maja Udostępnij Napisano 9 Maja Rozmiar ramy 55-57, macie coś do sprzedania ciekawego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SlawekW Napisano 21 Maja Autor Udostępnij Napisano 21 Maja Udało się budżet podwoić i teraz stoję przed takimi wyborami: 1. https://www.olx.pl/d/oferta/rower-szosowy-sensa-romagna-supra-56-do-negacjacji-CID767-IDTv6JQ.html 2. https://www.olx.pl/d/oferta/rower-szosowy-specialized-tarmac-sl4-carbon-CID767-IDZVNfI.html 3. Jakieś sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg1 Napisano 21 Maja Udostępnij Napisano 21 Maja (edytowane) Nie znam się na szosach - jeszcze nie posiadam tego typu roweru ale to się zawsze może zmienić 😁 Niemniej jednak Sensa jest na Tiagrze 2x10, kompletnej, łącznie z korbą, hamulcami, itd., która jest całkiem fajną grupą, mam Tiagrę 4700 w fitnessie i działa bardzo dobrze. Spec z tyłu ma Sorę czyli napęd 2x9, pozagrupową korbę (może to nie jest wada, może ten Praxis jest o.k), hamulce Ultegra i wymieniony widelec, więc trochę misz-masz. No i są różne rozmiary. "Wizerunkowo" brałbym Speca ale raczej nie ten egzemplarz. Jako "purysta osprzętowy" lubię mieć wszystko z jednej grupy i ta Sensa pod tym względem bardziej do mnie przemawia. Ile ważą? W szosach to ważne i tu też bym brał to pod uwagę. Edit. Tu masz Sensę na 105, też w rozmiarze 56 jak z Twojego linka i tańszą: https://www.olx.pl/d/oferta/szosa-sensa-romagna-56cm-shimano-105-2x11-super-stan-CID767-IDZYakh.html Edytowane 21 Maja przez Greg1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...