J67 Napisano 7 Maja Udostępnij Napisano 7 Maja Witam. Kupiłem pierwszą w swoim życiu ramę pod stery ahead. I chyba na dzień dobry - trochę nietypowe:( . Główka ramy i rura sterowa na rysunku. Co ja mam do tego kupić? Czy są takie komplety? Jak oznaczone? Czy trzeba kupić osobno górę i dół? Jaki rodzaj (markę) powinienem wybrać? Będą miały dość ciężką pracę. 8 bar w oponach, różne drogi, czasem kiepskie, jazda całoroczna, przebieg 7-8 kkm rocznie. Pytania dodatkowe: Czy gwiazdki/szyszki są takie same do rur metalowych i karbonowych? Moja ma grubą ściankę. Średnica wewnętrzna - jak w rurze gwintowanej 7/8". Jak prosto obciąć rurę sterową? Jak obcinałem rury gwintowane, to się specjalnie tym nie przejmowałem Z góry dziękuję za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin_ostrów Napisano 7 Maja Udostępnij Napisano 7 Maja (edytowane) Jaka rama, najczęściej producent podaje jakie stery są potrzebne. Po tych wymiarach co podałeś to mi wygląda na is42/is52, zakładam że pod pojęciem ahead rozumiesz stery zintegrowane ( czyli same łożyska ) Edytowane 7 Maja przez marcin_ostrów 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzesiowu Napisano 7 Maja Udostępnij Napisano 7 Maja stery to chyba IS42/28.6-IS52/40 czyli zintegrowane pod taperrurę od widła gwiazdka jest do metalowych sterówek do karbonowych nie wbija się gwiazdki - są takie rozporowe grzybki ("compression plug" albo "Steerer Tube Expander Compression Plug") 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
J67 Napisano 7 Maja Autor Udostępnij Napisano 7 Maja To chińska rama torowa. Stalowa, widły karbonowe. Mógłbym napisać do sprzedawcy, ale na forum dostałem odpowiedź za kilka minut i po polsku :). Dziękuję. Teraz już wiem, czego szukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzesiowu Napisano 7 Maja Udostępnij Napisano 7 Maja tzn wideł ma lagi carbo a sterówkę alu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
J67 Napisano 7 Maja Autor Udostępnij Napisano 7 Maja Aluminiowy jest ten pierścień/tuleja, na który trzeba nabić dolne łożysko. Reszta - karbon. Główka ramy - oczywiście - stal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.