Neta25 Napisano 7 Maja 2024 Napisano 7 Maja 2024 Witam. Zaznaczę że jestem zielona w tym temacie ale już tłumaczę o co chodzi. Kupiłam rower stacjonarny, najzwyklejszy z licznikiem. Posiadam zegarek Garmin Venu 2 i zależało mi żeby na zegarku był pokazany dystans w związku z czym dokupiłam czujnik Magene. Po połączeniu poprzez Bluetooth po upływie 30 minut jazdy na zegarku pokazał mi się dystans 5 km a na liczniku rowerowym 15 km. Pytanie , co poszło nie tak 😆 Cytuj
Mihau_ Napisano 7 Maja 2024 Napisano 7 Maja 2024 gdzie założyłaś czujnik żyroskopowy do roweru stacjonarnego? Cytuj
pecio Napisano 7 Maja 2024 Napisano 7 Maja 2024 (edytowane) Na ramieniu korby to będzie liczyło kadencję a nie prędkość / dystans. Jaki masz trenażer? Rolkowy? To załóż na tylną piastę i skalibruj obwód koła w Garminach. Edytowane 7 Maja 2024 przez pecio Cytuj
ernorator Napisano 8 Maja 2024 Napisano 8 Maja 2024 Żeby mierzyć prędkość i odległość czujnik żyroskopowy potrzebuje mierzyć obroty koła, no tu się nie da raczej. Cytuj
Neta25 Napisano 8 Maja 2024 Autor Napisano 8 Maja 2024 Tak jest, jak baba się nie zna i posłuchała znajomego żeby kupić taki czujniki i że mam go zamontować na korbie(widać znajomy się zna tak jak ja🙈). W takim razie jaki licznik polecacie żeby łączył się z zegarkiem Garmin za nie duże pieniądze? Cytuj