W zasadzie ostatnio sporo więcej tras robię typowo na szosie niż takich gdzie by wymagało to gravela, więc naszła mnie tak myśl co zyskam gdybym wymienił gravel na szosówkę ?
Kilka moich ostatnich typowo po asfalcie tras:
64 km, przewyższenie 250m, średnia prędkość 24.9 km/h
103 km, przewyższenie 612m, średnia prędkość 22.2 km/h
63 km, przewyższenie 375m, średnia prędkość 22.8 km/h
117 km, przewyższenie 280m, średnia prędkość 26.3 km/h
Czy zmieniając na szosę zwiększę np. swoją średnią albo zyskam w jakikolwiek inny sposób ?
A co do samej szosy to celować w endurance czy może coś bardziej wyścigowego - aczkolwiek nie chciałbym tracić za dużo na komforcie.
Pytanie
Gość patryk
W zasadzie ostatnio sporo więcej tras robię typowo na szosie niż takich gdzie by wymagało to gravela, więc naszła mnie tak myśl co zyskam gdybym wymienił gravel na szosówkę ?
Kilka moich ostatnich typowo po asfalcie tras:
Czy zmieniając na szosę zwiększę np. swoją średnią albo zyskam w jakikolwiek inny sposób ?
A co do samej szosy to celować w endurance czy może coś bardziej wyścigowego - aczkolwiek nie chciałbym tracić za dużo na komforcie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi