xzgrywu Napisano 3 Maja Udostępnij Napisano 3 Maja Cześć, piszę z zapytaniem. Tydzień temu zakupiłem swój pierwszy rower Full suspension, amortyzator przedni to rock shox recon a tylni Manitou Swinger 3 way i co do niego mam właśnie kilka pytań. Dziś przy myciu roweru odkręciłem czarny zawór powietrza i spuściłem powietrze z amora. Przy spuszczeniu powietrza z amora dodatkowo wylał się trochę olej. Rozumiem, że trzeba teraz napompować powietrze do amortyzatora? czy olej też trzeba zalać? Na amortyzatorze widzę trzy zawory. Niebieski, Czerwony i czarny. Mógłbym prosić o pomoc i wytłumaczenie o co z tym wszystkim chodzi? Czy rower teraz muszę dać do serwisu czy będę w stanie sam to zrobić bez wiedzy na ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 3 Maja Mod Team Udostępnij Napisano 3 Maja Niebieski to nie zawór tylko pokrętło regulacji tłumienia. Czarny zawór do pompowania puszki, czerwonym pompuje się komorę pod IFP i NIE powinno się tego ruszać. Ja spuściłeś stamtąd powietrze, a w komorze głównej było ciśnienie to IFP wypchało do końca i teraz damper jest do pełnego serwisu żeby normalnie działał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafał87 Napisano 3 Maja Udostępnij Napisano 3 Maja potrzebujesz pompki do amortyzatorów, podłączasz pod czarny zawór i pompujesz, olejem się nie przejmuj, zawsze troche wyleci przy spuszczaniu. Jak nie ruszałeś czerwonego zaworu to wystarczy czarnym napompować damper. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krypto.Szosowiec Napisano 4 Maja Udostępnij Napisano 4 Maja 13 godzin temu, xzgrywu napisał: Cześć, piszę z zapytaniem. Tydzień temu zakupiłem swój pierwszy rower Full suspension, amortyzator przedni to rock shox recon a tylni Manitou Swinger 3 way i co do niego mam właśnie kilka pytań. Dziś przy myciu roweru odkręciłem czarny zawór powietrza i spuściłem powietrze z amora. Przy spuszczeniu powietrza z amora dodatkowo wylał się trochę olej. Rozumiem, że trzeba teraz napompować powietrze do amortyzatora? czy olej też trzeba zalać? Na amortyzatorze widzę trzy zawory. Niebieski, Czerwony i czarny. Mógłbym prosić o pomoc i wytłumaczenie o co z tym wszystkim chodzi? Czy rower teraz muszę dać do serwisu czy będę w stanie sam to zrobić bez wiedzy na ten temat? Ja na Twoim miejscu bym zajrzał do środka przedniego amortyzatora. Jeżeli nic się nie zmieniło, to w środku jest bardzo mało oleju i co gorsze, mogą tam znajdować się różne ciekawe "dodatki". Ja w swoim znalazłem wióry i opiłki metalu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.