Kabudari Napisano 28 Kwietnia Udostępnij Napisano 28 Kwietnia Cześć, szukam dla siebie pierwszego gravela. Rower ma być przeznaczony do jazdy po asfalcie i leśnych szosach, a także szutrach (średnio 50-100km). Wcześniej jeździłem tylko na crossie. Moje wymiary: Wzrost: 187cm Waga: 80kg Wymagania: Pozycja w miarę neutralna, niespecjalnie sportowa Hamulce hydrauliczne Modele, które rozważam/znalazłem: Romet Aspre 2 - 5 399zł -> Link Kross Esker 5.0 GRX - 5 349 zł -> Link Merida Silex 400 - €1 147 (~4900zł) -> Link KELLYS SOOT 50 GRX - 5 200 zł -> Link Author Ronin - 5 449 zł -> Link Z wyżej wymienionych chyba najlepszą ofertą w stosunku cena/jakość jest Merida, natomiast kolor ramy jest paskudny. Podoba mi się Esker 5.0 GRX, patrząc na ratio stack/reach, wydaje mi się, że powinien być w miarę wygodny, niestety nie wiem nic na temat sklepu i udzielanej gwarancji. W najmniejszym stopniu rozważam Aspre 2 ze względu na sportową pozycję. Oczywiście rozważam wybranie używanego roweru, niestety jestem w tej kwestii "zielony" i obawiam się, że mógłbym popełnić błąd w wyborze. Co myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 28 Kwietnia Udostępnij Napisano 28 Kwietnia Cytat Z wyżej wymienionych chyba najlepszą ofertą w stosunku cena/jakość jest Merida, natomiast kolor ramy jest paskudny. Gwarancję będziesz realizował w Hiszpanii? Poza tym silex to największy dziadkowóz jaki możesz kupić a nie rower o neutralnej pozycji Cytat Podoba mi się Esker 5.0 GRX, patrząc na ratio stack/reach, wydaje mi się, że powinien być w miarę wygodny, niestety nie wiem nic na temat sklepu i udzielanej gwarancji. Gwarancji udziela producent sprzętu a nie sklep. Nie licz stack/reach bo nie ma to żadnego znaczenia kiedy porównujesz ramy z zupełnie inną geometrią? Cytat W najmniejszym stopniu rozważam Aspre 2 ze względu na sportową pozycję. W którym miejscu ta pozycja jest sportowa? Romet jeszcze nawet pełnej tabeli z geometrią nie wrzucił. Ogólnie to sprzętowo wszystkie są ok. Author stalowy więc trzeba być pewnym że właśnie tego się chce. https://www.centrumrowerowe.pl/rower-gravel-felt-broam-30-grx-2x12-pd38833/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keltu Napisano 28 Kwietnia Udostępnij Napisano 28 Kwietnia (edytowane) Ja bym przebolał to malowanie i wybrał Meridę, akurat jest w twoim rozmiarze a cena sztos. Edytowane 28 Kwietnia przez keltu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg1 Napisano 28 Kwietnia Udostępnij Napisano 28 Kwietnia Też niedawno miałem podobny dylemat i podobny budżet, wybrałem Kellysa. Kross mi się nie podoba przez ten garb na ramie, poza tym chciałem mieć pełną grupę GRX a Kross ma korbę FSA. Merida mi się wybitnie nie podoba. Zresztą te dwa miesiące temu jak go kupowałem to jeszcze nie było tak dobrych cen jak teraz i generalnie rozpatrywałem Kellys vs. Author. No i jednak stwierdziłem, że wolę aluminium. Stal jest o.k., jakbym jeździł wyprawy to bym na pewno wziął Authora. Kellys ma jeszcze jedną ewentualną wadę jakbyś chciał jeździć jakieś wyprawy, nie ma mocowań pod bagażniki czy inne bidony na widelcu, tzn. nie ma tych trzech śrubek jak wiele innych ale ma jedną od wewnętrznej strony. Ja jednak bardziej wykorzystuję ten rower jako szosę Road+ (tak, rozpatrywałem kupno szosy Road+ ale chciałem GRX bo Tiagrę mam w innym rowerze i w tym chciałem korbę 46/30T), mam tam semislicki 35c i nie potrzebuję tych śrubek na widelcu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.