Skocz do zawartości

[Hamulce Rowerowe GRX] Wymiana zacisku 2 tłoczkowego -> 4 tłoczkowy


serwri

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Sytuacja wygląda tak, szybka dynamiczna jazda, strome górskie zjazdy vs bikepacking i spora masa rowerzysty.

Już się doczytałem, że zmiana rozmiaru tarczy nie wchodzi w grę. Wszyscy producenci widelców carbonowych zastrzegają sobie tarcze do 160mm. Więc zostaje wymiana "gównolitu 160mm" na porządną tarczę 160mm + klocki metaliczne.

Ale chce pójść krok dalej i zwiększyć powierzchnie klocka przylegającego do tarczy. Klamkomanetka GRX RX610 + ?? Czy ma ktoś jakieś doświadczenie z miksowaniem tego? Klamkę chciałbym sobie zostawić, ale zastanawiam się jaki zacisk będzie kompatybilny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, sznib napisał:

Najpierw zmień tą tarczę i klocki i wtedy oceń czy dalej mało mocy. Wymiana zacisku na 4tłoka to spory koszt, a zysk jakieś kilkanaście procent siły hamowania.

Najpierw chce zebrać sprzęt do kupy, wyliczyć i dopiero oceniać czy cena jest warta świeczki. Koszt samych klocków to około 300zł za p + t. Będę niepocieszony, jeżeli ten koszt pójdzie na marne, jak finalnie zdecyduje się wymienić ten zacisk.

Już widzę kolejny problem. Brak zacisków od shimano 4 tłoczkowych z montażem FM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...