lukasino Napisano 22 Kwietnia Udostępnij Napisano 22 Kwietnia Witam, Mam okazję kupić ten rower (nowy) w cenie 5 tys zł, pytanie czy warto czy lepiej dołożyć na nowy model z hamulcami tarczowymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 22 Kwietnia Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 3 lata młodszy na hydraulicznej 105 za takie same pieniądze https://www.olx.pl/d/oferta/giant-tcr-105-11s-disc-carbon-sztywne-osie-hydraulika-CID767-IDK9K8M.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nossy Napisano 22 Kwietnia Udostępnij Napisano 22 Kwietnia @lukasinoczy to okazja to nie wiem...może warto bo nowy...przynajmniej tak opisujesz. A jak nowy to pewnie jakiś leżak magazynowy, a jak leżak to mógł stać na wystawce w słońcu przez całe swoje życie. A jak mógł stać w słońcu to zobacz, czy lakier (szczególnie w tych żółto-białych miejscach) nie ma już spękań. Opcja druga zdecydowanie warta uwagi bo cena niska jak za to co oferuje. Pytanie jaki masz wzrost, przekrok...bo m/l to wg od 180cm w giancie. Przy moim 176 zdecydowanie za duża koza była. Wg mnie...każdy tcr to fajny sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasino Napisano 23 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia Ten rower to rozmiar S. Ja mam 169 cm. Mam gravela Giant Revolt 1 z 2024 (nowy). Zastanawiam się nad zmianą, jeżdżę po szosie, testowałem w lesie na szutrowych i leśnych drogach i to nie moja bajka ma tym rowerze, ale na szosę lubię zapierdzielać. Teraz mam dylemat czy wpakować mniejsze oponki szosowe, czy zmienić jednak rower. Trasy na jakie mogę sobie czasowo pozwolić to 200 km. Na pewno zyskam na prędkości i to chyba tyle z korzyści?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KNKS Napisano 23 Kwietnia Udostępnij Napisano 23 Kwietnia (edytowane) Nie ma co kombinować. Wywal gravela tam gdzie jego miejsce i kup szosę sensu stricto. Może niekoniecznie tą z pierwszego posta, ale poszukałbym czegoś na 105 R7000 z hydrauliką (tak jak napisał @Mihau_). Co zyskasz jeśli kupisz rower o parametrach typowo szosowych ? Głównie prędkość. Edytowane 23 Kwietnia przez KNKS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 23 Kwietnia Udostępnij Napisano 23 Kwietnia Trochę inaczej bym to ujął. Zyskasz bardziej aerodynamiczną pozycję, sztywność ramy, zwrotność, responsywność, niższe opory. Wynikiem tego wszystkiego będzie wyższa prędkość Chyba, że wszystko chcemy sprowadzić do dwóch cech, prędkość i komfort to wtedy tak, tracisz na komforcie zyskujesz na prędkości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasino Napisano 23 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia Ok dziękuje, a jakie to mogą być różnice średniej prędkości?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KNKS Napisano 23 Kwietnia Udostępnij Napisano 23 Kwietnia To zależy. Głownie od watów jakie generujesz. No i czy zdecydujesz się na 50-34 czy 52-36. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.