leon7877 Napisano 21 Kwietnia Udostępnij Napisano 21 Kwietnia (edytowane) Oceniają wysoko, jak myślicie? https://a.aliexpress.com/_EIXfAoj Tak w ogóle - co lepiej, takie bez szprych czy jednak ze szprychami? Edytowane 21 Kwietnia przez leon7877 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 21 Kwietnia Udostępnij Napisano 21 Kwietnia Jedne z popularniejszych kół od majfrenda. Ludzie jeżdżą zadowoleni. Podobnie jak CSC (których osobiście bym nie kupił). A koła bez szprych idealnie będą pasować do roweru bez ramy! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 21 Kwietnia Mod Team Udostępnij Napisano 21 Kwietnia Przecież to znaczek Mercedesa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leon7877 Napisano 22 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 9 godzin temu, TheJW napisał: A koła bez szprych idealnie będą pasować do roweru bez ramy! No ale ja poważnie pytam - czy takie mają jakąś przewagę nad szprychowanymi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 22 Kwietnia Udostępnij Napisano 22 Kwietnia Szacunek wśród 9-latków na dzielni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leon7877 Napisano 22 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia (edytowane) Ale takiego koła teoretycznie chyba nigdy nie trzeba centrować? Zresztą, w ogóle nie da się go centrować bo i jak. Szprychy mogą przecież np pęknąć albo się poluzować. Jeżeli koło jest jedno całe z takimi przekładkami to chyba tego problemu nie będzie. I tak w ogóle zastanawiam się czy warto inwestować w takie koła z karbonu? Żeby się nie okazało że pęknie i całe koło do wyrzucenia, a masą mam znaczną jak na rowerzystę (około 105 kg). Edytowane 22 Kwietnia przez leon7877 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rowerowe_lowe Napisano 22 Kwietnia Udostępnij Napisano 22 Kwietnia jak dla mnie bez szprych ale nie odważyłbym się kupić kół za 500$ z ali;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasino Napisano 7 Maja Udostępnij Napisano 7 Maja Witam, Podbije temat żeby nie zakładać nowego. Robię Gravelem po 200 km jednorazowo z krótkimi przerwami, jeżdżę głównie na lemondce, drogi asfaltowe, opony 35x700 (teraz zmienię na 30x700 GP 5000). Czy taka wymiana koło ma sens? (pomijam wygląd, bo ładne są), ile mogę zostać na średniej prędkości?, 1 km/h?. Może ktoś testował sobie na swoich trasach jazdę na oryginalnych kołach, a karbonowych i porównał, takie dane jak prędkość, kalorie itp. Myślę o modelu ze szprychami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmk Napisano 11 Lipca Udostępnij Napisano 11 Lipca Ten Brytyjczyk Straits Velo miał tego typu I mówisz że Boczna sztywność jest bardzo słaba potrafił obręcze docisnąć palcami do ramion widelca także po prostu na z góry nacisk Okej ale na zakrętach na podjazdach to jest pływa wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.