Rafał87 Napisano 21 Kwietnia Udostępnij Napisano 21 Kwietnia Witam, mam taką zagwozdkę z zestawem serwisowym (po 200h) do revelationa. Po wrzuceniu numeru seryjnego do trailhead.rockshox wypluło mi servie kit o numerze 00.4315.032.642 i taki też zamówiłem, w zestawie tym jest np jedna podkładka falista (na zdjęciu oznaczona "1") której fizycznie w amortyzatorze nie ma. Jest jakiś element czarny który wygląda jak góra shaftu ale u mnie jest zupełnie inaczej wyglądający ten element (oznaczone znakiem zapytania) W amortyzatorze shaft wygląda tak: Dodam jeszcze że w tym czarnym elemencie z service kit'u jest zwykły o-ring a u mnie na tym szarym elemencie x-ring Do tego w zestawie serwisowym brakuje według mnie ważnej wewnętrznej uszczelki po której porusza się shaft: uszczelki które pracują w jakimś elemencie padają chyba najczęściej więc dziwi mnie brak tej uszczelki w zestawie serwisowym. Kolejna rzecz która mi się w tym zestawie nie podoba to uszczelki kurzowe, te fabryczne są dużo bardziej miękkie, te z service kit są twarde, nie mają żadnych oznaczeń firmy, jedyne oznaczenie to "⌀35" smar na nich to na pewno nie RS Dynamic Seal Greasedynamic seal, na Sram Butter też mi nie wygląda bo jest bardziej biały i strasznie twardawy, coś jak by zaschnięty jak wosk. Czy te kurzowe powinny mieć jakieś oznaczenia rockshoxa? bo te fabryczne mają. Podobno też RS stosował uszczelki SKF ale myślę że też by było jakieś oznaczenie. ta na widelcu to fabryczna, Dziwny jest według mnie ten zestaw serwisowy bo różni się od tego co jest w środku w amortyzatorze, w sumie nie wiem nawet czy te uszczelki mają odpowiednie rozmiary względem mojego bo tego już nie sprawdzałem, ale na pewno zawiera elementy których u mnie brak. Na brązowej etykiecie jest na białej naklejce nr serwisowy odpowiedni ale nad tą naklejką po prawo jest jakiś inny numer 60.4318.016.000, niestety nic o takim numerze w sieci nie znalazłem. Co sądzicie o tym zestawie? jakaś kiepska podróbka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rumcajs. Napisano 21 Kwietnia Udostępnij Napisano 21 Kwietnia (edytowane) To, oznaczone „?” o co pytasz jest do shaftu solo air, nawet jest napisane na opakowaniu a twój tłok to jest Debon air „C1” Zestaw który kupiłeś jest do A1, nie do A2 Jak możesz to podaj numer seryjny i wklej fotkę całego amorka, więcej wtedy będę mógł powiedzieć. Edytowane 21 Kwietnia przez Rumcajs. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 21 Kwietnia Udostępnij Napisano 21 Kwietnia Wymień ten kit na: 00.4318.025.180 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafał87 Napisano 21 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia (edytowane) nr z amorka 35T83679962, trailhead pokazuje że jest to RC A2, po wejściu w opcje Kits wyświetla zestaw serwisowy "AM SVC KIT 200H/1YR RVL MC RC A1" o numerze 00.4315.032.642 Dokumosa, czy ten zestaw podany przez Ciebie nie jest czasem pod tłumik charger? w takim przypadku nie będę miał uszczelek do motion control? Edytowane 21 Kwietnia przez Rafał87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rumcajs. Napisano 21 Kwietnia Udostępnij Napisano 21 Kwietnia Tak, ten zestaw @Dokumosa jest do wersji z tłumikami charger RC. Powiem szczerze, że niezła kaszanka. Nawet w katalogu części widnieją tylko 2 kity i są to ten który kupiłeś oraz ten podany przed Dokumosę. Moim zdaniem zrób tak, wymień te uszczelki które masz, a te na tłoku sprężyny o które pytałeś bym sobie darował jak wszystko jest ok i trzyma ciśnienie, to się aż tak nie zużywa. Ewentualnie dobrać oringi z wymiarów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 21 Kwietnia Udostępnij Napisano 21 Kwietnia Ten co podałem formalnie jest Revela A2-A3 RC (czyli z MC) ale nie ma w nim pierścienia grafitowego do tłoka tłumika powrotu (który nie zużywa się tak szybko). Niestety w nim jest upgrade shaftu powietrznego do C3 (sealhead + śrubunek na dół) co bardzo śrubuje cenę. Osobiście kupiłbym tylko 00.4318.045.004 a resztę tylko nasmarował. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafał87 Napisano 21 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia ten upgrade shaftu do C3 robiłem zestawem 00.4020.573.000 więc w razie czego mam w zapasie stare uszczelki shaftu które w sumie dużo nie najeździły się. Do tłumika teoretycznie powinny pasować te które kupiłem, kurzówki mi się tylko nie podobają te nowe, strasznie twarde względem fabrycznych, ale pewnie je założę za jakieś 50h przy następnym serwisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 21 Kwietnia Udostępnij Napisano 21 Kwietnia Bo obecnie masz zapewne SKFy takie jak w kicie 00.4318.045.004. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.