Millvard Napisano 21 Kwietnia Udostępnij Napisano 21 Kwietnia Cześć wszystkim! Jestem tutaj nowy i nie znalazłem żadnego podobnego tematu. Ostatnio w decathlonie jest promocja na elektrycznego fulla w nie dużych pieniądzach bo wychodzi za 10k. https://www.decathlon.pl/p/rower-elektryczny-gorski-mtb-rockrider-e-expl-500-s-29-500-wh/_/R-p-337428 Wiem że komponenty są raczej z dolnej. Rower chciałbym kupić żeby jakoś zacząć temat jazdy w trudniejszym terenie i potraktować go jako baza do przyszłych zmian w osprzęcie (nawet silnik). I teraz mam pytanie do osób które więcej w tym siedzą, czy to jest w ogóle opłacalny interes? A jeżeli nie to czy macie jakieś inne propozycje w tych pieniądzach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
izusek Napisano 25 Kwietnia Udostępnij Napisano 25 Kwietnia (edytowane) Na rowerach znam się tyle co czytałem przez ostatnie 3 tygodnie szukając dla siebie hardtrial-a. Więc nie powiem od strony technicznej za bardzo ale wymiana silnika to koszt zapewne z 2,5k zł, więc pytanie czy nie lepiej poczekać i dołożyć. https://www.bike-discount.de/de/radon-render-al-7.0-625 Tu masz juz bosha 85Nm, osprzęt ciekawszy tylko kosztuje 12 000 zl, a jak 1000 sie dołoży to jest i komputer pokładowy kiox300 i 750 bateria. Sam szukałem roweru do 7-8 k ale stwierdziłem, że lepiej dołożyć i kupuję tego 10 800 https://www.bike-discount.de/de/radon-jealous-hybrid-9.0-750-1 Aczkolwiek już myśli w głowie żeby nie dołożyć i kupić tego fulla co wrzucałem tylko z baterią 750 ale to znowu kolejne 3000 więcej. Traktuj ten wpis bardziej jako moje luźne przemyślenia, które towarzyszyły mi przez ostatnie tygodnie. Wydaje mi się , że Twoj rower w Niemieckim decathlonie jest za 2089 euro czyli jakieś 8700 zl Edytowane 25 Kwietnia przez izusek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojcio Napisano 26 Kwietnia Udostępnij Napisano 26 Kwietnia Silniki centralne mają różne mocowania. Raczej nie poszalejesz ze zmianami. Jestem fanem Decathlona, ale tu jest mocno ubogo. Przede wszystkim w góry brak droppera oraz bieda widelec będą ograniczać i być pierwszymi ulepszeniami, jeśli, co nie oczywiste rower ma tapetowaną główkę. Do tego z takim napędem będziesz bardzo zależny od silnika. Radony są ciut lepsze, ale przy takim budżecie zdecydowanie bym myślał o rowerze bez silnika, jeśli myślisz o trudnym terenie. Na szutry i w miarę łatwe szlaki to da radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galvatron Napisano 27 Kwietnia Udostępnij Napisano 27 Kwietnia Rochrider ma atrapę przedniego amortyzatora oraz tylny amortyzator bez jakiejkolwiek regulacji (poza ciśnieniem w sprężynie powietrznej). Z kolei przerzytka SX w Radonie jest bardzo kiepskiej jakości, przez co możesz mieć problem ze zmuszeniem jej do poprawnej pracy, a widelec z metalową sprężyną można tylko w ograniczonym zakresie wyregulować pod swoje preferencje. Za 10K nie dostaniesz sensownego, elektrycznego fulla. Jak bym celował w analoga, ale z przyzwoitą amortyzają i napędem. Tu masz wersję bez silnika, za to znacznie lepiej wypozażoną: https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-all-mountain-rockrider-feel-700-lt-aluminium-29/_/R-p-334481 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.