michalr75 Napisano 29 Kwietnia Udostępnij Napisano 29 Kwietnia @montell81 to Cyclami tańsze, 25 zeta za dętkę z kompletem łatek i metalowym wentylkiem, waga realna 60g. @bogus to tu mnie zaskoczyłeś bo mam właśnie tego Wolfpacka ale z tego co pamiętam to ona wazy coś koło 650g, wersja TLR. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 29 Kwietnia Mod Team Udostępnij Napisano 29 Kwietnia Masz Speed czy Race? Mój Speed tak jak pisałem 652g w rozmiarze 29x2.4. Wersja 2.25 według producenta jest o jakieś 50g lżejsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalr75 Napisano 29 Kwietnia Udostępnij Napisano 29 Kwietnia Jednak Race, więc pewnie trochę cięższa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montell81 Napisano 29 Kwietnia Udostępnij Napisano 29 Kwietnia W dniu 26.04.2024 o 19:01, chudzinki napisał: Jack Rabbit II tylko to ponoć dość delikatna opona. Ja nie narzekam. Czy ta opona jest przeznaczona do systemu bezdętkowego? Pytam bo mam obręcze hookless i teoretycznie tylko bezdetkowej opony mogę na nich montować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 29 Kwietnia Mod Team Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 11 godzin temu, michalr75 napisał: Jednak Race, więc pewnie trochę cięższa. Race jest cięższa o jakieś 50g, więc wszystko się zgadza. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 30 Kwietnia Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 13 godzin temu, montell81 napisał: Czy ta opona jest przeznaczona do systemu bezdętkowego? Na wielu aukcjach jest napisane, że tak. Wieczorem, jak nie zapomnę, to zerknę czy są jakieś napisy na niej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 30 Kwietnia Udostępnij Napisano 30 Kwietnia Nie ma nic co sugerowałoby rodzaj opony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montell81 Napisano 1 Maja Udostępnij Napisano 1 Maja Dzięki @chudzinki Może przy okazji zapytam. Czym różnią się opony dętkowe od bezdętkowych, że jedne można stosować na obręczach hookless, a drugie nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1938 Napisano 2 Maja Autor Udostępnij Napisano 2 Maja Wczoraj podczas testowania sprzętu wyszło, że lekki Vertex 990 na płaskim jest o 2-3 km/h szybszy niż Scott Scale 930 2022. Na tym pierwszym mam bardziej wyprostowaną pozycję. Zaoszczędziłem dużo energii, wybierając ten rower na zawody. Nie wiem, czy sama waga ma znaczenie. Główne różnice: opony Maxxis Ikon 2.25", znacznie szybsze od WTB Ranger, ale dobrze radzą sobie w piachu widelec RockShox SID (dopiero teraz sczaiłem, że blokada działa na odwrót niż w Fox) rama M zamiast L, przez co mam bardziej wyprostowaną pozycję koła ZTR Crest (nie mogę znaleźć, czy alu, czy karbon) sztyca i kierownica też lekkie lekkie pedały platformowe napęd SRAM X0 Ale lekki rower nie zawsze jest lepszy w technicznym terenie. Na korzeniach na podjazdach przód mi uciekał. To pewnie kwestia treningu, żeby manipulować pozycją i dociążać przód. Dlatego póki co zmienię koła, opony, włożę pełną grupę XT, a widelec w drugiej kolejności. Możecie mi podpowiedzieć jeszcze tarcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalr75 Napisano 22 Maja Udostępnij Napisano 22 Maja W dniu 27.04.2024 o 12:05, KrissDeValnor napisał: No, jeżeli Superlite jest ulepszony pod kątem wytrzymałości i trakcji względem zwykłej wersji sprzed kilku lat, to niewykluczone, że tak jest - w innym przypadku szkoda zachodu (oceniam ją, czyli podstawową BP jako kiepską - toporna/stosunkowo twarda i raczej słabo pracująca, z kiepską trakcją, a do tego mimo rzekomych wzmocnień ścianek, to długo nie pożyła - nie wiem, może nie jest idiotoodporna )... Trafiłem na okazję na Black Panther Superlite, wczoraj przeszła pierwszy test. Faktycznie jest lekka, 560g realnie na wadze. Po drugie dobrze się ją zakłada, zero stresu. Po trzecie jest szybka, opory toczenia niskie, mam ją z tyłu i rower fajnie przyspiesza. Nie nadaje się na piach, pływa i tańczy na boki, ale jak jest twardo i terenowo to ładnie idzie. Póki co jestem zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal2008 Napisano 22 Maja Udostępnij Napisano 22 Maja W dniu 28.04.2024 o 13:10, montell81 napisał: Nie skreślałbym dętek. Chińskie Ridenow ważą realnie 56gr. Jeżdżę na nich trzeci sezon i nigdy nie miałem defektu. Cena za sztukę to niecałe 40zł. Naprawdę warto przemyśleć. Jeśli planujesz karbonowe obręcze to najprawdopodobniej będą one w systemie hookless co trochę ogranicza wybór opon. co ile musisz pompować te dętki ridenow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 22 Maja Udostępnij Napisano 22 Maja Myślę, że niezależnie od systemu "wypełnienia" opony, sprawdzanie ciśnienia przed każdą jazdą to dobry zwyczaj. Zwykle nie zajmuje więcej niż 30-60 sekund. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montell81 Napisano 22 Maja Udostępnij Napisano 22 Maja 4 godziny temu, Michal2008 napisał: co ile musisz pompować te dętki ridenow? Raz na 2-3 tygodnie mniej więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.