Czy w przypadku gravela warto dopłacić do ramy karbonowej na osprzęcie analogowym czy może brać rower na ramie aluminiowej kilka pln tańszy ale na elektronice ?
Oba rowery tego samego producenta. Wiem że grupę osprzętu niby można zmienić ale szczerze mówiąc to jakoś nie zrobiłem tego nigdy w żadnym rowerze (po za oczywistymi wymianami części które się zużywają).
Co jest w zasadzie przewagą karbonu nad aluminium w wypadku roweru gravelowego ? Bo sztywność tutaj jeżeli nie ścigamy się to raczej sprawa dalszego planu, za wygodę i tak w większej części odpowiadają opony na niskim ciśnieniu, biję się właśnie z myślami co zrobić, podpowiedzcie proszę.
Pytanie
Gość qqq
Czy w przypadku gravela warto dopłacić do ramy karbonowej na osprzęcie analogowym czy może brać rower na ramie aluminiowej kilka pln tańszy ale na elektronice ?
Oba rowery tego samego producenta. Wiem że grupę osprzętu niby można zmienić ale szczerze mówiąc to jakoś nie zrobiłem tego nigdy w żadnym rowerze (po za oczywistymi wymianami części które się zużywają).
Co jest w zasadzie przewagą karbonu nad aluminium w wypadku roweru gravelowego ? Bo sztywność tutaj jeżeli nie ścigamy się to raczej sprawa dalszego planu, za wygodę i tak w większej części odpowiadają opony na niskim ciśnieniu, biję się właśnie z myślami co zrobić, podpowiedzcie proszę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi