KasiaS Napisano 17 Kwietnia Udostępnij Napisano 17 Kwietnia (edytowane) Witam wszystkich, niestety mój zakup to porażka! Wymarzony rower wybrany, czas oczekiwania dobiega końca i okazuje się że przesyła przyjeżdża do mnie z przebitym w środku wózkiem widłowym. Tak, na ostatniej prostej magazynier uszkodził rower przez środek paczki. Rower do zwrotu, kurier nie wie jak to ogarnąć. Firma rowerowa oferuje 100 eur rabatu, ostatecznie 200 eur. Dodam, że rower kosztował mnie ok. 2700 eur. Mimo wielu próśb o wymianę roweru na taki sam, bez uszkodzeń, nie udało mi się niczego załatwić. Mimo, że rower ubezpieczyłam na ich stronie na taką ewentualność, nie doczekałam się warunków do polisy i odszkodowania. Zależało mi, aby ubezpieczenie pokryło różnicę w cenie roweru roweru, który podrożał (ok.300 eur) Ostatecznie zwrócili mi koszty: rower + przesyłka, a po upomnieniu z mojej strony +koszt polisy. Pozostaje niesmak i poszukiwanie roweru. Nie polecam Wam takich doświadczeń. Edytowane 17 Kwietnia przez KasiaS literówka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 17 Kwietnia Udostępnij Napisano 17 Kwietnia Czy tylko ja czuję smród...? 🤔 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HSM Napisano 17 Kwietnia Udostępnij Napisano 17 Kwietnia @chudzinki od samego początku 😕 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 18 Kwietnia Udostępnij Napisano 18 Kwietnia Ohoho, jakiś polski "sprzedawczyk" Cube'a chyba nie jest w stanie "zrobić" zachodnich cen i tyłek zapiekł, więc trzeba kombinować. :))) 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietrash Napisano 18 Kwietnia Udostępnij Napisano 18 Kwietnia Znam te sklep i nie ma z nim żadnego problemu. Jeżeli paczka jest uszkodzona wysyłasz do sklepu e-mail z opisem problemu i załączasz zdjęcia. W zeszłym roku kupiłem tam rower i paczka była uszkodzona(Karton miał dziurę na wysokości korby) Po zgłoszeniu tego faktu poprosili abym sprawdzić czy wszystko jest z rowerem ok. Rower nie został uszkodzony ale podczas montażu okazało się że przednie koło jest scentowane i tarcza hamulcowa jest krzywa. Tarcze bez problemu wymienił na nową a koło zaniosłem do serwisu w okolicy a sklep pokrył koszty naprawy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 18 Kwietnia Udostępnij Napisano 18 Kwietnia Przecież wszyscy znamy ten sklep. Jest zbyt duży i ma zbyt dobrą renomę, żeby pozwolić sobie na takie rzeczy jak opisuje ten farmazon w pierwszym poście... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecio Napisano 18 Kwietnia Udostępnij Napisano 18 Kwietnia Dokładnie tak jak pisze @TheJW . Nigdy najmniejszego problemu w tym czy innych dużych niemieckich sklepach. Obsługa i podejście do tematu uszkodzeń / gwarancji modelowo wzorcowe. Żeby polskie sklepy tak działały jak ten niemiecki..... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcesco Napisano 18 Kwietnia Udostępnij Napisano 18 Kwietnia @KasiaS 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nossy Napisano 18 Kwietnia Udostępnij Napisano 18 Kwietnia czyli zwrócili wszystkie koszty ,a tu jeszcze pupa boli..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.