KasiaS Napisano 17 Kwietnia 2024 Napisano 17 Kwietnia 2024 (edytowane) Witam wszystkich, niestety mój zakup to porażka! Wymarzony rower wybrany, czas oczekiwania dobiega końca i okazuje się że przesyła przyjeżdża do mnie z przebitym w środku wózkiem widłowym. Tak, na ostatniej prostej magazynier uszkodził rower przez środek paczki. Rower do zwrotu, kurier nie wie jak to ogarnąć. Firma rowerowa oferuje 100 eur rabatu, ostatecznie 200 eur. Dodam, że rower kosztował mnie ok. 2700 eur. Mimo wielu próśb o wymianę roweru na taki sam, bez uszkodzeń, nie udało mi się niczego załatwić. Mimo, że rower ubezpieczyłam na ich stronie na taką ewentualność, nie doczekałam się warunków do polisy i odszkodowania. Zależało mi, aby ubezpieczenie pokryło różnicę w cenie roweru roweru, który podrożał (ok.300 eur) Ostatecznie zwrócili mi koszty: rower + przesyłka, a po upomnieniu z mojej strony +koszt polisy. Pozostaje niesmak i poszukiwanie roweru. Nie polecam Wam takich doświadczeń. Edytowane 17 Kwietnia 2024 przez KasiaS literówka 1 Cytuj
TheJW Napisano 18 Kwietnia 2024 Napisano 18 Kwietnia 2024 Ohoho, jakiś polski "sprzedawczyk" Cube'a chyba nie jest w stanie "zrobić" zachodnich cen i tyłek zapiekł, więc trzeba kombinować. :))) 2 Cytuj
Pietrash Napisano 18 Kwietnia 2024 Napisano 18 Kwietnia 2024 Znam te sklep i nie ma z nim żadnego problemu. Jeżeli paczka jest uszkodzona wysyłasz do sklepu e-mail z opisem problemu i załączasz zdjęcia. W zeszłym roku kupiłem tam rower i paczka była uszkodzona(Karton miał dziurę na wysokości korby) Po zgłoszeniu tego faktu poprosili abym sprawdzić czy wszystko jest z rowerem ok. Rower nie został uszkodzony ale podczas montażu okazało się że przednie koło jest scentowane i tarcza hamulcowa jest krzywa. Tarcze bez problemu wymienił na nową a koło zaniosłem do serwisu w okolicy a sklep pokrył koszty naprawy. 1 Cytuj
TheJW Napisano 18 Kwietnia 2024 Napisano 18 Kwietnia 2024 Przecież wszyscy znamy ten sklep. Jest zbyt duży i ma zbyt dobrą renomę, żeby pozwolić sobie na takie rzeczy jak opisuje ten farmazon w pierwszym poście... 2 Cytuj
pecio Napisano 18 Kwietnia 2024 Napisano 18 Kwietnia 2024 Dokładnie tak jak pisze @TheJW . Nigdy najmniejszego problemu w tym czy innych dużych niemieckich sklepach. Obsługa i podejście do tematu uszkodzeń / gwarancji modelowo wzorcowe. Żeby polskie sklepy tak działały jak ten niemiecki..... 2 Cytuj
nossy Napisano 18 Kwietnia 2024 Napisano 18 Kwietnia 2024 czyli zwrócili wszystkie koszty ,a tu jeszcze pupa boli..... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.