jokertbg88 Napisano 16 Kwietnia Udostępnij Napisano 16 Kwietnia Witam Posiadam rower trekkingowy dobrze jeździ mi się nim po asfalcie i drogach rowerowych. Czy takim rowerkiem mogę również spróbować trudniejszych leśnych tras? Jeśli tak to na jakie opony najlepiej się zdecydować? I czy wymiana aluminiowych błotników na plastiki będzie dobrym rozwiązaniem?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojcio Napisano 16 Kwietnia Udostępnij Napisano 16 Kwietnia Tanim rozwiązaniem w teren będzie demontaż błotników. Koszt 0 PLN, a korzyści kilka. Da to szansę na włożenie grubszych opon oraz ochroni przed blokowaniem koła błotem (o zniszczeniu samych błotników nie wspomnę). Jak chcesz wydać na opony, to wybierz opony do gravela z jakimś ostrzejszym bieżnikiem, najszersze jakie wejdą. Zobacz jakie masz teraz, ile jest miejsca przy dolnych i górnych widełkach oraz w widelcu i nie wykorzystaj tego miejsca w całości - luz musi być a opony nie są idealnej wielkości. Ale zwykle bez błotników można dodać kilka mm. No i oczywiście stopniowo. Moje ostatnie doświadczenia z rowerem fitness wskazują, że nie trzeba mieć fulla MTB na leśną ścieżkę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jokertbg88 Napisano 16 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia Dzięki jak wprowadzę zmiany dam znać 😁 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LFB Napisano 25 Czerwca Udostępnij Napisano 25 Czerwca Hej, nie wiem czy temat aktualny ale jeśli tak to ja bym radził zostawić błotniki o ile jest pomiędzy oponą a błotnikiem minimum 5mm prześwitu (ja tak mam i zero problemów). Opon szukaj terenowych gravelowych o maksymalnej szerokości jaką akceptuje twój rower (pewnie 45mm). Sam posiadam Schwalbe G-One R w tym rozmiarze i dają radę w każdym terenie poza głębokim piachem i wielkim błotem. Opony do Crossa i Trekkingu raczej omijaj, bo tą są moim zdaniem różne wariacje w temacie opon miejskich i drogowych. Świetnym efektem ubocznym pojawienia się graveli jest to że w końcu pojawiły się opony o terenowym bieżniku również do trekkingów i corssów. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.