rzymo Napisano 13 Kwietnia Udostępnij Napisano 13 Kwietnia Za bardzo nie lubię się rozpisywać, więc TLDR: zimą była próba kradzieży, co nieco zniszczone, itp. Nie mam serca do odbudowywania roweru, do tego dosyć poważna kontuzja nadgarstka, przesiadam się na 29" z amortyzacją, typowy 'góral do XC'. Jestem pierwszym właścicielem, mam paragon zakupu, książeczki, itp. Kellys Soot 30: - rama w rozmiarze M - widelec full-carbon - stery fabryczne poszły precz (najtańsze kulki), wleciały dedykowane od Force na alu miskach i łożyskach ACB (dedykowane, bo Kellys wymyślił sobie miski 55, a nie 56mm) - oś przód 12x100, oś tył 12x142 mm - hamulce TRP Spyre-C, adaptery pod tarcze 160mm przód i tył - klamkomanetki Tiagra ST-4700, lewa bez bebechów do zmian biegów (uszkodzenie), więc 1x10 - Tiaga 4700 = nietypowy uciąg linki = obsługa RD-R4700, ale poza tym normalnie działają jedenastki, np. Ultegra RD-RX812 z kasetą 11-46T / 10sp - lekka korba Shimano FC-CX70 (Hollowtech2), z chińczykowym blatem 38T i nowym suportem Shimano (razem do kupy ~740g, bez suportu ~645g) - kierownica Accent Execute Road 440mm (lekka flara, ~465 na dole), mostek 100mm, owijka Pro Sport Control - sztyca 300mm + zacisk 30.9 (fabryczne Kellys) Kupujesz: - alu rama Kellys Soot 30, rozmiar M - widelec full-carbon, sterówka tapered + stery z łożyskami "maszynowymi" ACB - hamulce mechaniczne TRP Spyre-C (dwa tłoczki ruchome) - klamkomanetki Tiagra 4700 (1x10), z obsługą przerzutek 11sp - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 5 Października Mod Team Udostępnij Napisano 5 Października Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi