Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Po każdym hamowaniu tarcza przód (tylko) wydaje wyraźny dźwięk obcierania i po krótkim czasie przestaje.

Czy spotkał się ktoś z takim przypadkiem?

Podejrzewam, że po rozgrzaniu wygina się i po ostygnięciu prostuje.

Czy to oznacza, że tarcza do wymiany (grubość około 1,7 mm)?

Napisano

może tarcza nie jest po środku obu klocków tylko blisko któregoś klocka, popatrzyć między tarcze i klocki i ewentualnie ustawić zacisk aby klocki były wzrokowo po równo od tarczy, no i kręcąc kołem popatrz czy nie ma bicia.

  • +1 pomógł 1
Napisano

Mieliście rację, tarcza w jednym miejscu trochę krzywa. Nie mam przyrządu, więc lekko nagiąłem ręką w miejscu gdzie obciera. Sprawdzę podczas wyjazdu, co będzie się działo po hamowaniu.

Sprawdziłem ustawienie odległości od klocków, wygląda ok (ciężko zrobić zdjęcie w tym miejscu).

 

IMG_2140.jpeg

  • +1 pomógł 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...