Dokumosa Napisano 13 Kwietnia 2024 Napisano 13 Kwietnia 2024 W takim razie nie pochodzą z kół r24. To były koła entry-level - takie najtańsze mięso armatnie od dt. 1 Cytuj
Piottro1 Napisano 13 Kwietnia 2024 Autor Napisano 13 Kwietnia 2024 (edytowane) @Dokumosa 👍😂 Już weryfikuję, takie koła: Edytowane 13 Kwietnia 2024 przez Piottro1 Cytuj
marcin_ostrów Napisano 13 Kwietnia 2024 Napisano 13 Kwietnia 2024 (edytowane) Podobno 360 czyli oem. Trzeba zdjąć bębenek , jak ratchet to na bazie 350 , jak nie to 370 https://www.mantel.com/pl/dt-swiss-r24-spline-disc-road-wheelset Edytowane 13 Kwietnia 2024 przez marcin_ostrów 1 Cytuj
Dokumosa Napisano 14 Kwietnia 2024 Napisano 14 Kwietnia 2024 https://www.mantel.com/uk/dt-swiss-360-3-pawl-freehub 1 Cytuj
Dokumosa Napisano 14 Kwietnia 2024 Napisano 14 Kwietnia 2024 To jest recenzja tych kół... potwierdzają zapadkowość. 1 Cytuj
Piottro1 Napisano 14 Kwietnia 2024 Autor Napisano 14 Kwietnia 2024 Tak, widzę, dziękuję bardzo za info, sprzedawca mnie okłamał 😄, zastanawiam się czy warto kupować te piasty. Cytuj
Dokumosa Napisano 14 Kwietnia 2024 Napisano 14 Kwietnia 2024 Jeśli masz swoją 350 na tył to tylko dokup pasujący przód przy czym nie musi być nawet DT byle na łożyskach. Cytuj
Piottro1 Napisano 14 Kwietnia 2024 Autor Napisano 14 Kwietnia 2024 Tak, piastę 350 przód kupuję, będzie komplet. Myślałem o drugim zestawie kół (z innymi oponami (zdarzają mi się trasy tylko po asfalcie) i dlatego się zastanawiam nad tymi Piastami Splile, czy mógłbym je w ten sposób wykorzystać? Cytuj
Dokumosa Napisano 14 Kwietnia 2024 Napisano 14 Kwietnia 2024 Zaczaj się ba całe koła dt. Można wyrwać w naprawdę sensownych cenach. To.ma być szosa endurance? Cytuj
Piottro1 Napisano 14 Kwietnia 2024 Autor Napisano 14 Kwietnia 2024 (edytowane) Pewnie coś takiego mogłoby wyjść przy mojej ramie (Cannondale Topstone Carbon 105) 🙂 ale grupę 105 zmieniłem prawie całą na GRX. Myślę o oponach minimum 28 dla drugiego kompletu. Edytowane 14 Kwietnia 2024 przez Piottro1 Cytuj
Piottro1 Napisano 18 Maja 2024 Autor Napisano 18 Maja 2024 Panowie. Dzisiaj odebrałem zapleciony pierwszy komplet kół (ten na 350-tłach). Docelowo będzie tubless (kiedy się odważę), ale przez jakiś czas mam zamiar pojeździć jeszcze na dętkach. Zakładanie taśmy dla bezdętki nie ma teraz sensu, więc chcę zamontować opaskę pod dętkę. Obręcze szerokość wewnętrzna 24 mm (DT Swiss g540). Poproszę o poradę, jaką szerokość opaski powinienem zamontować w tej obręczy? Cytuj
Dokumosa Napisano 18 Maja 2024 Napisano 18 Maja 2024 Taką żeby zakryła otwory + margines ze 2mm z każdej str. 1 Cytuj
Piottro1 Napisano 18 Maja 2024 Autor Napisano 18 Maja 2024 Czyli jak dobiorę szerokość 24 mm to pewnie trochę się wciągnie na tym wgłębieniu gdzie są otwory i powinno być ok? A są jakieś patenty, żeby taśma na obręczy się nie przesuwała, podczas pompowania dętki? Cytuj
Dokumosa Napisano 18 Maja 2024 Napisano 18 Maja 2024 Przesunąc się może na etapie zakładania opony. Podczas pompowania będzie dociskana do obręczy. Nic się nie przesunie. 1 Cytuj
Piottro1 Napisano 21 Maja 2024 Autor Napisano 21 Maja 2024 Taśma kupiona i założona, poniżej fotka jak wyszło (lekko się wciągnęła i po bokach jest około 1 mm odstępu): Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.