XIcekX Napisano 10 Kwietnia Udostępnij Napisano 10 Kwietnia (edytowane) Witam przymierzam się do kupna roweru dla dziewczyny. Dziewczynie zależy na wygodnej pozycji za kierownicą, ale żeby rower też nie miał dużych oporów toczenia i łatwo przyspieszał. W 60% rower, będzie wykorzystywany na miejskich ścieżkach rowerowych, a pozostałe 40% na wyprawy po leśny ścieżkach, drogach. Dziewczynie raczej zależy na tym, żeby rower posiadał błotniki i koszyk na zakupy też myślę, że przydałby się, ale z drugiej zaś strony chyba najważniejsza jest pozycja za kierownicą i niskie opory toczenia. Co będzie lepszym wyborem cross czy trekking? Mam na oku Lazaro Integral V3 oraz Lazaro Integral V3. Poproszę o wszystkie za i przeciw tych dwóch typów rowerów. Edytowane 10 Kwietnia przez XIcekX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrismel Napisano 10 Kwietnia Udostępnij Napisano 10 Kwietnia Żeby rower łatwo przyspieszał musi być lekki. Żeby miał niskie opory toczenia musi mieć opony które to zapewniają oraz aerodynamiczną pozycję za kierownicą. Ty chcesz, jakby to ująć, samochód o wielkości Fiata 126P żeby łatwo się parkowało ale w środku żeby miał wielkość Mercedesa klasy S żeby się wygodnie jechało. Możecie zerknąć na: https://www.centrumrowerowe.pl/rower-fitness-felt-verza-speed-20-pd38838/ - 11 kg https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-hybrydowe/rowery-dual-sport/dual-sport/dual-sport-2-generacji-5/p/36823/?colorCode=grey - 13 kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.