Tomek_2 Napisano 10 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia O cholerka no to była mega dobra promka w takim razie 😆 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur85 Napisano 10 Kwietnia Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 19 godzin temu, Tomek_2 napisał: A masz może jakąś propozycje bez przedniego amortyzatora? Jak będziesz w Giancie się przymierzać do Roama, to może będą mieli Escape Disc Giant Escape Disc 1 | Giant Bicycles Polska (giant-bicycles.com) No albo chyba ciekawszy Rower MARIN DSX 1 - Sklep internetowy Super Sportowy Amortyzator, szczególnie powietrzny to dodatkowy koszt serwisu, w porównaniu do sztywnych karbonowych widelców będzie też cięższy, jego pracę na pewno odczujesz poza asfaltem, choć trochę szersza opona z niższym ciśnieniem na sztywnym widelcu też dobrze poradzi sobie z wybieraniem niedużych nierówności. Ze sztywnym widelcem trzeba po prostu jeździć dużo uważniej i wypatrywać przeszkód (dołków, kamieni, korzeni po liśćmi itd.). Tu już sam musisz sobie odpowiedzieć jak jeździsz i po jakich tych leśnych trasach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michasm Napisano 10 Kwietnia Udostępnij Napisano 10 Kwietnia W stacjonarnym roama 1 trafiłem za 4449. Przeglad gwarancyjny po 3 miesiącach za 50 zł dla rowerów u nich kupionych, więc już tutaj zaciera się różnica. Nie jestem osobą, która lubi się targować. Nie mieli roama 1 na stanie. W żadnym rozmiarze. Powiedzieli, że mogą sprowadzić. Poprosiłem, aby podali cenę, z której obie strony będą zadowolone, spojrzeli w kompa i taką podali, a ja na nią przystałem. Pewnie kto inny byłby w stanie jeszcze utargować. No i w takim sklepie to od razu wyregulują chyba amortyzator pod wagę użytkownika. Piszę o cenie, bo nie wiem jakie są typowe marże na rowerach. Jak widać sklepy stacjonarne mogą sprzedawać po cenach internetowych i to nie tylko jak się to wymusi. A w takim sklepie rodzinna atmosfera i człowiek wie, że jak coś się zepsuje to będzie luzik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 10 Kwietnia Udostępnij Napisano 10 Kwietnia (edytowane) Cytat No i w takim sklepie to od razu wyregulują chyba amortyzator pod wagę użytkownika. Tam jest normalny wentyl i się pompką pompuje albo powietrze spuszcza, na tym polega "regulacja". Ogólnie to w pompkę i tak wypada się zaopatrzyć Edytowane 10 Kwietnia przez Mihau_ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek_2 Napisano 20 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia Panowie wracając jeszcze do tematu raczej skupiałbym się na Roam 1, bardzo wygląd mi się podoba szczególnie tego na 2024r. Jeszcze teraz zobaczyłem tego nowego Unibike: https://www.unibike.pl/zethosgts.html Jak myślicie są jakieś mega różnice między nimi czy to podobna kategoria? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keltu Napisano 20 Kwietnia Udostępnij Napisano 20 Kwietnia (edytowane) @Tomek_2 Unibike prawie 2 kg. cięższy i to raczej nie kwestia samej stopki. Edytowane 20 Kwietnia przez keltu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek_2 Napisano 20 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia (edytowane) @keltu Stopka, mostek to pewnie gdzieś z 0,5kg będzie a gdzie tu reszta jeszcze. Komponenty i klasa osprzętowa to raczej będzie to samo? Edytowane 20 Kwietnia przez Tomek_2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keltu Napisano 20 Kwietnia Udostępnij Napisano 20 Kwietnia Rama i koła zazwyczaj robią największą różnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek_2 Napisano 21 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia Teraz dylemat jeszcze dochodzi bo bardzo dobra cena jest na https://www.decathlon.pl/p/rower-trekkingowy-riverside-920/_/R-p-329787 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
clavdivs Napisano 21 Kwietnia Udostępnij Napisano 21 Kwietnia Nie rozumiem odbioru napedu 1xx w crossie jako zaleta, wręcz przeciwnie, całe życie kręcisz jak chomik na najmniejszych zębatkach kasety. Unibike, Giant zdecydowanie lepsze. Wybór między nimi to kwestia gustu. Różnice wagowe to należało by porównać dwa konkretne modele w danym rozmiarze i to na realnej wadze, plus uwzględnić gdzie są te różnice. Osobiście uważam, że przykładanie uwagi co do wagi w rowerze cross to zbędne komplikowanie sobie wyboru, jak rower będzie solidny, wybaczysz każdą wagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RabbitHood Napisano 21 Kwietnia Udostępnij Napisano 21 Kwietnia Nie no lepiej gnieść korbę nie mając ku temu żadnych warunków fizycznych. Dla amatora? Tylko szybka kadencja która nie zajedzie mu stawów i zniechęci do jazdy. A jak mimo to nadal ci "za wolno" to wstawiasz blat 40+ www.aliexpress.com/item/1005003201363236.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
clavdivs Napisano 21 Kwietnia Udostępnij Napisano 21 Kwietnia Większość amatorów i tak jeździ z kadencją 70, a potem zdziwienie że napęd zużyty. Wszędzie tam gdzie masz wiatr w plecy lub lekko z górki, wszystko poniżej 40t jest śmieszne. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 21 Kwietnia Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 56 minut temu, clavdivs napisał: całe życie kręcisz jak chomik na najmniejszych zębatkach kasety. Zejdź na ziemię. Z jaką prędkością poruszają się właściciele rowerów crossowych jakich widujesz? 15kmh? 20? To jest kręcenie jak chomik? Cross to sprzęt do rekreacji 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
clavdivs Napisano 21 Kwietnia Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 15-20km/h na asfalcie to chyba jakieś dziecięce prędkości. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 21 Kwietnia Udostępnij Napisano 21 Kwietnia To są standardowe prędkości dla ludzi, którzy rower traktują jako środek transportu/rekreację a nie sport 5 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.