pijok Napisano 29 Marca Udostępnij Napisano 29 Marca Cześć, mam w planie kupić nowego Unibike Flash, i stąd moje pytanie o napęd tego roweru, czy z takim napędem nie miał problemów podjechać pod jakąś górkę i w miarę dobrą prędkość rozwinąć. Nie znam się na tym, stary rower miał 3 blaty z przodu a tu tylko dwa. Dzięki za każdą odpowiedź. https://www.unibike.pl/flashgts.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 29 Marca Udostępnij Napisano 29 Marca O prędkość max. się nie martw, a górki? Górki górkom nierówne. Nogi również. Musiałbyś podać na jakim napędzie wcześniej jeździłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marvelo Napisano 29 Marca Udostępnij Napisano 29 Marca Zależy czy w starym rowerze miałeś wolnobieg (z najmniejszą zębatką pewnie 14 z) czy kasetę (zwykle 11z) i czy korba była trekkingowa (48/38/28, 48/36/26), górska (42/32/22, 44/32/22, 42/34/24 lub jeszcze inne) czy może szosowa (52/42/30). No i jaka była największa zębatka na kasecie (wonobiegu). Ten Unibike ma już całkiem niezły zakres przełożeń: od 46/11 najszybsze, do 30/34 najwolniejsze. Na 20% podjazdy z sakwami może być trochę mało. Na zjazdy raczej wystarczy. Na pewno jest to większy zakres niż w porównywalnym cenowo rowerze z napędem 1x. Choć ja i tak wolałbym 3x (z kasetą). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pijok Napisano 29 Marca Autor Udostępnij Napisano 29 Marca https://miastorowerow.pl/rowery-gorskie/31859-rower-26-kands-energy-700-alu-m-mtb-t-ty300-steff-19-grafitowo-seledynowy-mat-rowery-gorskie-5907437537053.html Na takim czymś jeździłem 😜 tylko kolory inne, ale już przyszła pora na coś innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...