fredzio1996 Napisano 21 Marca Udostępnij Napisano 21 Marca Hej. Posiadam rower MTB LAZARO Core V2, wszystko ładnie i pięknie. Jednak personalizują rower, poszukuje czegoś co wymyśliłem w swojej głowie a nie mogę tego znaleźć w internetach, dlatego zakładam ten wątek coby fachmani z uniwersum kolarstwa pomogli. A przekonany jestem, że wasze zorientowanie w tym półświatku pozwoli rozwiązać mój problem, szybko i skutecznie. Do rzeczy. Od czasu do czasu jadąc, chce moc wyprostować plecy tak żeby zmienić pozycję. Jazda bez trzymanki odpada na trasie, dlatego szukam jakiś uchwytów które można dołożyć do kierownicy żeby móc odchylić się do tyłu i nadal trzymając kierownicę. Coś jakby rogi tylko chce je dać za klamkomanetkami aby chwyt był węższy niż w standardowej kierownicy. Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek.B Napisano 21 Marca Udostępnij Napisano 21 Marca (edytowane) Wszystko fajnie i być może uzyskasz zamierzony efekt, ale weź poprawkę na to co będzie w jakiejś awaryjnej sytuacji gdy przyjdzie nagle hamować Pomijam już fakt, że zmiana roweru na crossowy / fitnes rozwiązałaby problem, to poradzę coś innego. Wymień wspornik kierownicy na wyższy lub regulowany i dołóż ergonomiczne chwyty zintegrowane z rogami co pozwoli Ci się z powrotem trochę nachylić. Edytowane 21 Marca przez Maciek.B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JWO Napisano 21 Marca Udostępnij Napisano 21 Marca Ale tak samo jest jak trzymasz szosowa kierownice przy mostku. To ryzko zawodowe. Mnie kiedyś złapało hamowanie jak piłem z bidonu. Dobrze ze lewa ręka była na klamce i jakiś tylny spowalniacz dał radę. W takich sytuacjach człowiek powinien wyrobić sobie odruch wyrzucania bidonu. W końcu żeby ważniejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek.B Napisano 21 Marca Udostępnij Napisano 21 Marca Mi się nie zdarza zdejmować palców z klamek Na baranku wiadomo, że nie zawsze mamy blisko do klamek, ale prawie z każdego chwytu da się prześlizgnąć do klamek bez puszczania kierownicy, a to co kombinuje autor wątku jest mocno nienaturalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kipcior Napisano 21 Marca Udostępnij Napisano 21 Marca W sumie to możesz dołożyć lemondkę i dać ją pionowo ale jakoś nie jestem przekonany do takiego rozwiązania Nie możesz po prostu kierownicy dać ciut wyżej? Np. mostek obrócić żeby nie było potrzeby prostowania się bardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NerfMe Napisano 21 Marca Udostępnij Napisano 21 Marca O coś takiego chodzi? https://www.sqlab.pl/rogi-wewnetrzne-410-402/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itr Napisano 21 Marca Udostępnij Napisano 21 Marca Tylko kierownica turysty w kształcie 8 ♾️. koszmar na oko ale działa troszkę prostując , wszystkie inne rogi POCHYLAJĄ pozycję, pomijając grzybiarzy którzy stosują rogi na sztorc jako hak dla wiaderka czy siatek z Boedro w stolnicy oddam kierownicę ♾️ 8 za symboliczne 10 zł jeśli się spodoba . W co wątpię. ♾️ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczupak56 Napisano 21 Marca Udostępnij Napisano 21 Marca Widziałem kiedyś na drodze taką kierownicę o której pisze autor wątku, wyglądało to trochę jak lejce do kierownicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itr Napisano 21 Marca Udostępnij Napisano 21 Marca Aaa są jeszcze teraz modne kierownice gięte do tyłu takie mewy Jones czy podobne, do rozważenia coś pomiedzy, kruzerrem holendrem i taczką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg1 Napisano 21 Marca Udostępnij Napisano 21 Marca 2 godziny temu, kipcior napisał: W sumie to możesz dołożyć lemondkę i dać ją pionowo ale jakoś nie jestem przekonany do takiego rozwiązania O! Właśnie też to chciałem zaproponować 😁 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krypto.Szosowiec Napisano 22 Marca Udostępnij Napisano 22 Marca 11 godzin temu, JWO napisał: Ale tak samo jest jak trzymasz szosowa kierownice przy mostku. To ryzko zawodowe. Mnie kiedyś złapało hamowanie jak piłem z bidonu. Dobrze ze lewa ręka była na klamce i jakiś tylny spowalniacz dał radę. W takich sytuacjach człowiek powinien wyrobić sobie odruch wyrzucania bidonu. W końcu żeby ważniejsze Tylko na baranka nie nabijesz się jak na pal, gdyby doszło do wypadku 🤨 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fredzio1996 Napisano 22 Marca Autor Udostępnij Napisano 22 Marca Dziękuje za wszystkie propozycje. Rozważając poruszone wątki i problemy które generowałyby takie chwyty i kwestia niebezpieczeństwa przy sytuacjach nagłych doszedłem do wniosku, że należałoby po prostu podnieść całą kierownicę. I teraz takie pytanie. Nie chciałbym wymieniać mostu kierownicy a przynajmniej myślę nad rozwiązaniem aby w oryginalny miejsce chwytu mostu kierownicy dać adapter który będzie miał długość 10cm i w ten sposób podniosę kierownicę oraz lekko cofnę ją do tyłu, tak aby była ona nad pionową osią przedniego widelca. Coś co z wyglądu przypominałoby takie coś: BECOOL BC-B800 Przedłużenie kierownicy - niskie ceny i opinie w Media Expert Tylko oczywiście przeznaczone do tego aby utrzymało solidne przeciążenia w razie wjechania w lekki teren. Dodatkowo czy jest taka "przejściówka" która miałaby długość około 15cm tak żeby na oryginalnej belce do zamontowania kierownicy w moście można byłoby zamocować lampkę i jakieś tam gadżety? Kierownica fabryczna którą mam to KALLOY UNO 31,8 aluminiowa 660mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fredzio1996 Napisano 22 Marca Autor Udostępnij Napisano 22 Marca Przepraszam za podwójny post ale nie mogę edytować poprzedniego. Koncepcja montażu jak coś takiego Regulowany wspornik kierownicy Podwójny mostek Czarny - 854555mk - 15035680379 - Allegro.pl. Narysowałem poszukiwaną rzecz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marvelo Napisano 22 Marca Udostępnij Napisano 22 Marca (edytowane) Załóż sobie mostek regulowany na "wajchę" - będziesz mógł przestawiać pozycję w parę sekund. Mostek regulowany XLC bez kluczy a-head GAZELLE czarny - mostekXLCregulowanybezkluczya-head - 13843566733 - Allegro.pl Musiałbyś wymienić też kierownicę, bo ten jest pod mocowanie 25,4 mm, ale w sumie to w 100 zł się zmieścisz, a trochę zabawy będzie. PROX KIEROWNICA ROWEROWA TREKKING 25,4/630/60mm - 2-C-KR-0039 - 13535068566 - Allegro.pl Edytowane 22 Marca przez marvelo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.