XIcekX Napisano 20 Marca Udostępnij Napisano 20 Marca Witam przymierzam się do kupna roweru dla kobitki. Rower 60% miasto do sklepu po przysłowiowy chleb i bułki, a pozostałe 40% trasa 10-20 km przez las, utwardzoną ścieżką rowerową szutrową i częściowo asfalt.. Dodam, że rower, będzie użytkowany zazwyczaj na krótkich odcinkach do 10 km wliczając w to powrót do domu. Myślę więc, że nie potrzeba tutaj wybitnych komponentów za miliony szekli Dziewczyna ma 160 cm wzrostu, który rozmiar ramy dla poszczególnych modeli, będzie odpowiedni? Czy ten V1 do tak krótkich odcinków, będzie dobry czy lepiej dopłacić? Przypadły nam do gustu, wizualnie modele Lazaro lecz jako laicy nie mamy tutaj pojęcia czym tak naprawdę się różnią wersje V1, V2, V3: Lazaro Senatore V1: https://lazaro-bike.pl/sklep/lazaro-senatore-v1-damski-2024_pid=439 Oraz Lazaro Senatore V2: https://lazaro-bike.pl/sklep/lazaro-senatore-v2-damski-2023_pid=460 Lazaro Senatore V3: https://lazaro.erli.pl/produkt/lazaro-senatore-v3-wypasiony-treking-damski-alivio-28,141583491?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=19901711897&gclid=CjwKCAjwkuqvBhAQEiwA65XxQKw71qYpCvCU0iYono2i4gjTrgtwNUkk3ibrSYxP27-6vrJctm9-eBoCRr0QAvD_BwE&gad_source=1 Który z rowerów, będzie lepszym wyborem i dlaczego? [do 2000zł] uniwersalny do jazdy po mieście/ czasem krótka trasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo59 Napisano 20 Marca Udostępnij Napisano 20 Marca (edytowane) Rama 17" co by się nie działo senatore V2 - (ale jeśli możesz dopłacić do V3 to dojdzie blokada amortyzatora - przydaje się). V1 ma wolnobieg - rozwiązanie słabsze, choć jeśli kobieta lekka jest to nic się zazwyczaj nie dzieje. alternatywnie lazaro aero v2 /v3 i troche gimnastyki z dołożeniem błotników i bagażnika ( o ile są konieczne rzeczywiście) - ale pozbywasz się "amortyzatora" i rower będzie lżejszy 3.opcja - Kands Cross Line 1100 28" Męski Damski 2022 | ZDUŃSKA WOLA | Ogłoszenie na Allegro Lokalnie i doożenie gratów jak do aero - mniej problematyczne zapewne Edytowane 20 Marca przez Pablo59 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XIcekX Napisano 20 Marca Autor Udostępnij Napisano 20 Marca Cytat V1 ma wolnobieg - rozwiązanie słabsze, choć jeśli kobieta lekka jest to nic się zazwyczaj nie dzieje. To kruszyna 47 kg Teraz pytanie czy warto dopłacać do tych modeli V2/ V3 względem V1 ? Wiadomo to inwestycja na lata dlatego musimy rozważyć wszystkie za i przeciw. I kwestia amortyzacji. Nie znam się na tym, ale jednak amortyzator przynajmniej w teorii powinien zwiększać komfort jazdy na nierównościach. Wczoraj jadąc rowerem po leśnych drogach bez jakiejkolwiek amortyzacji dało się odczuć. Rower rocznie przypuszczam, że nie zrobi więcej niż 1500/ 2000 km to i tak wartości prawdopodobnie zawyżone, a realny przebieg, będzie mniejszy, choć kto wie... 🙂 Wolimy raczej rower już wyposażony w błotniki itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo59 Napisano 20 Marca Udostępnij Napisano 20 Marca (edytowane) Ten tzw. amortyzator się ugina - i to wszystko co robi Prawdą jest też, że jak już dają do trekkinga w cenie bagażnik i błotniki, to rower crossowy w nieco mniejszych pieniądzach (powiedzmy że z tej samej półki cenowej) będzie miał kilka komponentów o szczebel lepszych. Porównaj np senatore do x-force. Ale rozumiem że nie każdemu się chce dłubać. Rower z kasetą daje lepsze możliwości "poprawiania" napędu - założysz np kasetę o 9 rzędach bez konieczności wymiany koła. Tak więc rozwiązanie - moim zdaniem - optymalne, jeśli szukasz cięcia kosztów i chcesz uniknąć własnoręcznego doposażania, to senatore v2. No i od razu kupiłbym lepszy łańcuch Albo ten : https://allegro.pl/oferta/kands-navigator-x-czarny-turkus-14760615118 stalowy widelec, alu rama, ale napęd najsłabszy (za to poniżej 15 kg) Edytowane 20 Marca przez Pablo59 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.