szybszy Napisano 20 Marca Udostępnij Napisano 20 Marca (edytowane) Kupiłem niedawno używany model Thron, poprzednik aktualnego Randana. Założenia to: max duże koła; niewielki silnik (kompromis zużycie energii / prędkość / zasięg ) bateria min 520 Wh; silnik w tylnim kole (minimalizacja szybko zużywających się części i tym samym kosztów/czasu na obsługę/naprawy oraz szerokie spektrum ewentualnych modyfikacji), możliwość odblokowania i jazdy po awarii łańcucha. Zapraszam do wymiany spostrzeżeń itp Niebawem jak zrobię więcej kilometrów opiszę (niezależnie bez absolutnie żadnych umów z dystrybutorami) wrażenia, zasięgi itp. Na tą chwilę pytania. na które nie potrafił odpowiedzieć serwis: 1 czy da się: - na stałe wyświetlić wartość procentową naładowania baterii ? Dostępne 6 segmentów jest niedokładne i uniemożliwia eksploatację w pożądanych i zalecanych cyklach 10-90 % - ustawić na stałe jako domyślny tryb 6, aktualnie po każdym wyłącz/włącz trzeba bezsensownie przeklikiwać się 2 może ktoś z Was posiada rozpiskę poszczególnych parametrów menu serwisowego (minimalna fabryczna siła wspomagania tryb ECO jest dla mnie nieco zbyt duża, bardziej potrzebuję energię na podtrzymanie prędkości) Edytowane 20 Marca przez szybszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUBUDASKO Napisano 5 Maja Udostępnij Napisano 5 Maja I jak tam ogarnęłes czy da się jakoś zmniejszyć siłę eco? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szybszy Napisano 12 Maja Autor Udostępnij Napisano 12 Maja (edytowane) Jeszcze nie, założę wątek w innym bardziej zorientowanym w takich aspektach forum. Wydaje mi się, że najprosciej byłoby kupić na ali nowy w pełni bez ceregieli konfigurowalny sterownik. To prosty rower, w którym można pogrzebać i ewentualnie coś wymienic.Silnik jest b.standardowy. Testy trwaja Na 6 najmocniejszym trybie wspomagania: ok 66 km zasięgu cisnąć w korby i jadąc na prędkość asfalt i kostka, płasko, po drodze 8x wiadukt; lekko pedałując ok 36-38 km/h stałej prędkości przelotowej (wtenczas podświetlaja się 3, czasem 4 segmenty wskaźnika mocy) dodając nieco siły ok 41-42 km/h. Komfort jest nie zrównany w zwykłej bieliźnie i jeansach dojeżdżam z suchym tyłkiem! Usunąłem przednia bez sensu przerzutkę, zmienilem kierownicę i obrocilem w tył mostek.. od leżenia jest łóżko.😈 Edytowane 12 Maja przez szybszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekSos Napisano 27 Sierpnia Udostępnij Napisano 27 Sierpnia Cześć. Mam taki sam rower, który się popsuł od zalania silnika. Oddałem gwarancję i instrukcje do serwisu. Czy mógłbyś mi sprawdzić czy jest tam gdzieś napisane o zakazie użytkowania roweru w deszczu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.