DzejkiBejki Napisano 16 Marca Udostępnij Napisano 16 Marca Witam, Piszę do was z prośbą o pomoc, ponieważ już nie mam pomysłów co mogło pójść nie tak. Kilka dni tamu zerwałem łańcuch, był to Kmc x11 ( srebrno-srebrny) Kupiłem go na allegro od sprzedawcy, był bez pudełka. Więc zamieniłem go na KMC X11 ( srebrno-czarny ) tu już prosto z centrum rowerowego. Troche tzw "backstory, pierwotnie miałem Xtradę 6, z niej napęd posłużył mi do zbudowania obecnie commencala mety AM/HT i oryginalnie w tym napędzie był łańcuch ( srebrno-czarny ) niestety nie wiem dlaczego ale go wymieniłem, nie przypominam sobie żeby pękł ani nic takiego, po prostu go wymieniłem na ten w pełni srebrny i ten oto łańcuch sobie tak bez problemu śmigał dopuki nie pękł z mojej winy, przepuszczałem samochód ( mając pierwszeństwo ) i z pełnego koptyta ruszyłem na 11 biegu, zerwał się. Tak więc kupiłem to co było oryginalnie czyli ( srebrno-czarny ) i tu się zaczynają schody, wszystko ładnie piękni, 1-2-3-4-5-6-7-8 jak masełko, 9-10-11 problem.. przy mocniejszym depnięciu w pedał, łańcuch przeskakuje ale cięzko mi to jest opisać, to nie jest przeskakiwanie z biegu na bieg, uczucie takie jakby bębenek się nie zazębiał ale to wykluczyłem po sprawdzeniu bębenka to po pierwsze a po 2 na innych biegach nic takiego się nie dzieje, tak więc typowo, na początku sprawdziłem spinkę, wszystko w porządku, zużycie kasety, też nie, nie ma spiłoowanych zębów, hak prosty, przerzutka prosta I nie mogę za nic dojść do problemu, regulowałem przerzutkę, też nic. Czy jest ktoś w stanie mi podpowiedzieć co to może być ? łańcuch i tak już kupiłem nowy ( srebrno-srebrny ) ale może coś mi gdzieś umknęło. Sprawdziłem stronę producenta i wychodzi na to że jedynie się różnią kolorem ale czy aby na pewno? zauważyłem że są jakieś inne oznaczniki, np R, wiem że SL to Superlight i EPT to jakaś powłoka antykorozyjna ale nigdzie nie widzę szerokości, jedynie długość więc zakładam że jest taka sama w łańcuchach 11s. Fotki opisze po cenach bo tak będzie łatwiej: 139.99 był pierwotnie na rowerze oraz taki kupiłem po zerwaniu. 88.71 to był ten który pękł Ten bez ceny kupiłem z godzinę temu, najbliższy do tego za 88.71 ( cena tego łańcucha 99.99 ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 16 Marca Udostępnij Napisano 16 Marca Cudów nie ma, mylisz się Cytat zużycie kasety, też nie, nie ma spiłoowanych zębów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DzejkiBejki Napisano 16 Marca Autor Udostępnij Napisano 16 Marca @Mihau_ Kaseta jest naprawdę jak nowa, wstawię fotkę, zobaczysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek.B Napisano 16 Marca Udostępnij Napisano 16 Marca Jak przebieg kasety? Poza tym jeżeli mocno gnieciesz na małych zębatkach to kaseta może wyglądać jak nowa, ale małym zębatkom dużo nie trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DzejkiBejki Napisano 17 Marca Autor Udostępnij Napisano 17 Marca @Maciek.B Wstawie zaraz fotę bo biorę się ża ponowne oględziny ale naprawdę nie jest źle, łydek że stali nie mam, jednorazowa akcja z mocniejszym kopnięciem na najcięższym biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 17 Marca Udostępnij Napisano 17 Marca Kup problematyczne koronki , są dostępne. Łańcuch kupiłeś na allegro od kogoś? Czy ze sklepu internetowego który prowadzi sensowną działalność? Bo jeśli kupiłeś go od Józka na allegro to kupiłeś podrabiany kmc z Aliexpress. Czym fabrycznie posmarowany jest nowy łańcuch? Jest/był kleisty (smar) czy raczej pod palcem czujesz olej? Podróbki są w oleju, oryginały w smarze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DzejkiBejki Napisano 17 Marca Autor Udostępnij Napisano 17 Marca @tobo Fabrycznie oryginał - drugi łańcuch który się zerwał był z Allegro od „spszedafcy” teraz mam prosto z centrum rowerowego w przypadku gdyby ten był zły, kupiłem jeszcze jeden z centrum 😅 ten nowy był kleisty ale troche go przetarłem i dałem swojego smarowania, pamiętam że ten z allegro też był w takiej kleistej mazi? Jesteś w stanie podlinkować koronki? Bo sam znalazłem ale do XTR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 17 Marca Udostępnij Napisano 17 Marca Ja kupuję większe ilości np w bike-discount.de. Biorę po 2-3 każdego rozmiaru. Wersja pod xt czy slx, do kaset 11sp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DzejkiBejki Napisano 17 Marca Autor Udostępnij Napisano 17 Marca @tobo Wiesz co, tak się zastanawiam czy nie kupić nowej kasety, nazbierało mi się monet na alledrogo i wychodzi mnie nowa cs-m5100 za 108zł, gadałem ze znajomym z serwisu i też stawia na zużycie kasety a najgorsze jest to że wcale po niej nie widać żeby była ciachnięta ( dlatego też wykluczałem kasetę ) ale faktycznie ma już ponad dwa lata i zrobiła myślę że grubo ponad 5-6k km co by się kwafilifikowało już trochę temu na wymianę + dokupie sobie koronki tak dla zabezbieczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 17 Marca Udostępnij Napisano 17 Marca Za 108 11-51? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DzejkiBejki Napisano 17 Marca Autor Udostępnij Napisano 17 Marca @tobo Po wymianie monet na allegro mam - 100zl a kaseta kosztuje 208 więc raczej się opłaca 11-51 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.