R4Vr Napisano 16 Marca Udostępnij Napisano 16 Marca Witam, ostatnio podczas jazdy, lub na postoju z zaciśniętym hamulcem z przodu i poruszając rowerem przód tył, był wyczuwalny luz, sprawdziłem stery i jest ok, potem zdjąłem koło zablokowałem rower i poruszałem przód/tył dolnymi lagami i był wyczuwalny luz i delikatny stukot, od strony blokady, dzisiaj go rozebrałem aby sprawdzić co w środku się dzieje, wszystko w całości, jedyne co zauważyłem to luz w prawej ladze tej od blokady nie mam pewności czy tak powinno być, proszę o weryfikację, ktoś kto ma pojęcie, i pytanko czy wy też co 200h wymieniacie wszystkie części które zaleca producent, czy sprawdzacie zużycie i jeśli jest ok zostawiacie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 16 Marca Udostępnij Napisano 16 Marca Ten luz na amortyzatorze zmontowanym jest nieistotny. Jeśli masz luz między goleniami dolnymi i górnymi to nic z tym nie zrobisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
R4Vr Napisano 16 Marca Autor Udostępnij Napisano 16 Marca To kiepsko, 2 lata i to już koniec ? bo kiedy czujesz pod rękoma na kierownicy jakiś luz czy stukot to jazda nie jest komfortowa, mnie to bardzo irytuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 16 Marca Udostępnij Napisano 16 Marca Sprawdź jeszcze stery (prawdź czy kapsel sterów nie dotyka do rury sterowej, poluzuj stery, ściągnij mocniej śrubą kasującą luz...). A luz na goleniach to standard nawet w nowych widelcach kosztujących 1500EUR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
R4Vr Napisano 16 Marca Autor Udostępnij Napisano 16 Marca (edytowane) Wszystko posprawdzane, jednak to luz na lagach, mam całego amora rozkręconego, po założeniu dolnych lag, identyczny luz i stukot jak przy skręconym, może należy wymienić już uszczelki kurzowe ? chociaż na moje oko wyglądają bardzo dobrze, ale są bardzo miękkie, amor lekko nie ma, ale jest dbane, co 50h rozkręcanie i czyszczenie. Edytowane 16 Marca przez R4Vr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 16 Marca Mod Team Udostępnij Napisano 16 Marca Uszczelki kurzowe nie maja nic do luzu. Jak są miękkie to są dobre, wymienia się jak twardnieją i zaczynają pękać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
R4Vr Napisano 16 Marca Autor Udostępnij Napisano 16 Marca To nie rozumiem, skąd ten luz się pojawił, skoro go nie było i wszystko jest w dobrym stanie, lagi górne się wytarły ? jakaś przyczyna musi być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KSikorski Napisano 16 Marca Udostępnij Napisano 16 Marca Wystarczy pomierzyć by wiedzieć, ale trzeba mieć mikrometr i średnicówkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 16 Marca Udostępnij Napisano 16 Marca Wszelkie silvery to widelce jednorazowe. Nie warto się zastanawiać co się stało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.