0Kamil0 Napisano 16 Marca Udostępnij Napisano 16 Marca Witam ostatnio kupilem uzywany rower mondraker summun pro team 2011 lub 12. Oczywiscie to tylko rama podzespoły zostały wielokrotnie wymieniane. Podczas odkręcania przedniego koła pękł amortyzator w miejscu w ośki (na dole jest zdjecie). I teraz mam pytanie wiem ze raczej na 90% golenie są do wymiany a najlepiej cały amortyzator, ale chcialbym sprobowac to pospawac i tu moje pytanie myslicie ze jakis wmiare profesjonalny spaw wytrzyma w takim miejscu? ps: to jest aluminium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seba8121 Napisano 16 Marca Udostępnij Napisano 16 Marca Jak chcesz w przyszłości zęby wstawiać zamiast teraz nowego amortyzatora to jest to odpowiedni pomysł. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin_ostrów Napisano 16 Marca Udostępnij Napisano 16 Marca Co najmniej golenie do wymiany. Nie spawałbym tego , walnie . Tym bardziej że na 99% to nie jest alu ale jakiś dziwny stop . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojcio Napisano 16 Marca Udostępnij Napisano 16 Marca Dolne golenie są często ze stopów magnezu. Można myśleć o spawaniu części, które pierwotnie były spawane i od których nie zależy życie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 16 Marca Udostępnij Napisano 16 Marca Tego się nie da spawać. Podgrzejesz to od razu płynie pół elementu. To jest jakiś stop cynku, magnezu i alu o porowatej strukturze, przez to lżejsze niż lity element z alu. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 16 Marca Udostępnij Napisano 16 Marca Co to za wideł jest? Jeśli to coś wartościowrgo to poszukaj takiego używaka, nawet trupa ze sprawnymi goleniami i zrobisz przeszczep. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
0Kamil0 Napisano 16 Marca Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 4 godziny temu, Dokumosa napisał: Tego się nie da spawać. Podgrzejesz to od razu płynie pół elementu. To jest jakiś stop cynku, magnezu i alu o porowatej strukturze, przez to lżejsze niż lity element z alu. ogolnie to nie wiem co to za widelec ale jest on naprawde stary dawno nie widzialem tego typu widelca poniewaz z lewej lagi widelca jest po prostu otwor na oś a na prawej ladze jest gwintowany otwor wiec ciezko bedzie znalezc tego typu widelec chyba ze kupie jakis inny widelec ktory pasowalby pod lagi amortyzatora i po prostu dokupie tez oske ktora pasowalaby do nowych portek co byloby najlepszym rozwiazaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.