Mikolajytindustries Napisano 9 Marca Udostępnij Napisano 9 Marca mam damper 250x70 fabryczny dla yt capra 2019 i czy dam rade za pomocą jakiś tulejek albo czegoś wsadzić tu damper 241x76 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojcio Napisano 9 Marca Udostępnij Napisano 9 Marca Wsadzić to pewnie wsadzisz, ale co dalej. Tył będzie niżej o jakieś 22mm (zmieni się geometria i obniży suport) i da się wcisnąć łącznie o 36mm bardziej, jak wcześniej coś w coś nie stuknie i się nie uszkodzi. Do tego będzie pracował poza zakresem przewidzianym w konstrukcji. Nie polecam, ale też nie jestem praktykiem. Jaki cel tego ćwiczenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galvatron Napisano 9 Marca Udostępnij Napisano 9 Marca Rama ma przełożenie (stosunek skoku tłoka do skoku zawieszenia) 2,42. W związku z tym, jak wspomniał @Wojcio, tył siądzie o 22 mm (9 mm różnicy w długości montażowej x przełożenie), co spowoduje zbliżenie się elementów wahacza do głównego trójkąta i wypłaszczenie kątów o 1*. Dodatkowo skok zawieszenia wzrośnie o 14,5 mm (6 mm x 2,42), do 184,5 mm. W efekcie istnieje duże ryzyko, że przy dobiciu zawieszenia elementy wahacza zderząa się z głównym trójkątem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin_ostrów Napisano 10 Marca Udostępnij Napisano 10 Marca Można kombinować z 2.5 , max 5 mm skoku tłoka , przy tej samej długości montażowej . Tu chcesz wsadzić po pierwsze damper o 9 mm krótszy , po drugie 6 mm skoku tłoka więcej. Na moje oko bez szans. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.