Kokos90 Napisano 9 Marca 2024 Napisano 9 Marca 2024 Witam serdecznie szukam osłony korby w rowerze Merida big Nine 20 . Jestem w tym kompletnie zielony szukałem ale nie jestem pewien co będzie pasować za pomoc z góry dziękuję 😉 Cytuj
Greg1 Napisano 9 Marca 2024 Napisano 9 Marca 2024 Mógłbyś rozwinąć co rozumiesz przez "osłona korby" albo wklej jakieś przykładowe zdjęcie o co Ci chodzi Cytuj
RabbitHood Napisano 9 Marca 2024 Napisano 9 Marca 2024 No jak to o co? O "plastikowe" kółko by sobie spodni nie brudzić. Cytuj
Greg1 Napisano 9 Marca 2024 Napisano 9 Marca 2024 Tak myślałem, że o to chodzi ale już sobie w myślach wizualizowałem mtb z czymś takim 🤣: Cytuj
RabbitHood Napisano 9 Marca 2024 Napisano 9 Marca 2024 No może i o takie chodzi Tak czy inaczej bez rozmiaru zębatki i rozstawienia śrub można sobie gdybać. Cytuj
Marcin2023 Napisano 10 Marca 2024 Napisano 10 Marca 2024 (edytowane) Ja też szukam osłony korby żeby spodnie sobie nie pobrudzić do roweru Kross Level R4 korba prawdopodobnie Shimano Altus FC-M351 44/32/22T moglibyście państwo pomóc czy ta się nada Edytowane 10 Marca 2024 przez Marcin2023 Cytuj
jim777 Napisano 31 Marca Napisano 31 Marca Ten sam problem. Chce kupić jakiś przyzwoity MTB, ale te wszystkie sensowniejsze to już bez osłony. Np. Tabou Blade 5.0 z korbą SHIMANO DEORE M4100 / 36/22T , macie jakieś rozwiązanie? Cytuj
Wojcio Napisano Wtorek o 08:10 Napisano Wtorek o 08:10 Tak - kupić inny rower, bo jak ktoś potrzebuje osłony łańcucha albo pełnych błotników to nie potrzebuje MTB, ale roweru typu miejski albo cross. W warunkach terenowych osłona ogranicza prześwit i szybko ulega destrukcji, a użytkownik domyślnie nie jeździ w luźnych spodniach. Np. taki rower ma już troszkę węższe opony i jest osłonka. Jak spojrzałem w Centrum rowerowym - ponad 90% crossów ma osłonkę i 90%Mtb - nie ma. Podobnie jak większość samochodów sportowych ma spoilery a terenowych - nie. 1 Cytuj