Gradory Napisano 7 Marca Udostępnij Napisano 7 Marca Mam napęd SRAM GX Eagle 1-12 10-50T z 2018. Dawniej robiłem przy rowerze, mam narzędzia, ale nie jestem na bieżąco z nowszym sprzętem. Chcę uniknąć problemu kupna nie tych komponentów, które powinienem kupić. Czy kaseta to GX Eagle XG-1275 jak w linku? Kaseta SRAM GX Eagle XG-1275 XD Drive 10-50T 12s (bikestacja.pl) Czy zębatka przednia to GX Eagle X-Sync jak w linku? Zębatka Sram GX Eagle X-Sync 2 32T Boost 12s offset 3mm (bikestacja.pl) Łańcuch tan? Łańcuch SRAM PC-GX Eagle - Rowertour.com Kółka przerzutki te? https://mrozbike.pl/kolka-przerzutki-sram-gx-eagle-p-2283.html Może jakieś nieoryginalne komponenty zastosować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 8 Marca Mod Team Udostępnij Napisano 8 Marca Wszystko ok, tylko zębatka jest do ram ze standardem boost. Zwróć uwagę czy na pewno taką masz ramę. Dopłaciłbym do łańcucha X01 lub XX1. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mentos Napisano 8 Marca Udostępnij Napisano 8 Marca Tak, ten łańcuch GX jest beznadziejny, zwykła Deorka o wiele trwalsza. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gradory Napisano 8 Marca Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 7 godzin temu, bogus napisał: Wszystko ok, tylko zębatka jest do ram ze standardem boost. Zwróć uwagę czy na pewno taką masz ramę. Dopłaciłbym do łańcucha X01 lub XX1. Rower to: Fuel EX 9.7 29 - Trek Bikes Miał od razu w sklepie zmieniony napęd na GX Eagle. 4 godziny temu, Mentos napisał: Tak, ten łańcuch GX jest beznadziejny, zwykła Deorka o wiele trwalsza. Oryginalny łańcuch wytrzymał 7 000 km. Nigdy nie był zmieniany, bo przegapiłem wyciągnięcie ponad 0,75% i już został do końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sky87 Napisano 8 Marca Udostępnij Napisano 8 Marca Kasetę kupisz na allegro dużo taniej. Jak przedmówcy warto dopłacić do łańcucha X01, nawet kmc jest lepszy od gx. Pokaż jak wygląda napęd po takim przebiegu które biegi najbardziej się zużyły? 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 8 Marca Udostępnij Napisano 8 Marca Wymień bębenek na microspline shimano, kasety Shimano są tańsze i można do nich kupić najmniejsze koronki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gradory Napisano 8 Marca Autor Udostępnij Napisano 8 Marca (edytowane) Problem polega na tym, że coraz częściej spada łańcuch z przedniej zębatki (korby). Na kasecie jeszcze łańcuch nie przeskakuje. Edytowane 8 Marca przez Gradory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 8 Marca Udostępnij Napisano 8 Marca Blat ma dość. Kaseta gx to 600pln, slx połowa z tego. Łańcuch x01 to 200 pln. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gradory Napisano 8 Marca Autor Udostępnij Napisano 8 Marca Wolałbym Shimano, ale przerzutka i manetka są Sram. Nie wiem jak z kompatybilnością. A GX Eagle to raczej klasa Deore XT niż SLX. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 9 Marca Udostępnij Napisano 9 Marca GX to raczej Deore, a nie Deore XT 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 9 Marca Mod Team Udostępnij Napisano 9 Marca Tu bym się sprzeczał, ale niech będzie 😉 Tak czy inaczej są zwolennicy jednego i drugiego systemu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 9 Marca Udostępnij Napisano 9 Marca 22 godziny temu, Gradory napisał: Wolałbym Shimano, ale przerzutka i manetka są Sram. Nie wiem jak z kompatybilnością. A GX Eagle to raczej klasa Deore XT niż SLX. Jeżdżę na x0 z kasetą shimano. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gradory Napisano 6 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia Kupiłem części, ale mam pytania. Łańcuch oryginalny ma napisy: SRAM EAGLE 507, nowy SRAM EAGLE 170. Czy to jest to samo? Nie kupiłem spinki, bo myślałem że przyjdzie z nowym łańcuchem. Czy muszę zastosować spinkę oryginalną SRAM, czy mogę kupić jakąś inną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NerfMe Napisano 6 Kwietnia Udostępnij Napisano 6 Kwietnia (edytowane) Łańcuch GX powinien mieć spinkę w komplecie, zresztą w Rowertour do którego linka dałeś nawet jest to napisane. Edit: z ciekawości spojrzałem - mój GX ma oznaczenie 362, więc bym się tymi numerkami nie przejmował, aczkolwiek nie wiem co oznaczają. Edytowane 6 Kwietnia przez NerfMe 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gradory Napisano 6 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia (edytowane) Mój łańcuch akurat nie miał spinki, co było napisane w aukcji na Allegro, gdzie kupiłem. Nie zauważyłem tej informacji o braku spinki. Co do tych numerów, to popatrzyłem po aukcjach w Internecie i są one różne na łańcuchach tego samego typu. Wynika to pewnie z tego, że Sram zamawia swoje łańcuchy u różnych producentów w Azji i mają one numery zależne od producenta (każdy producent swój), żeby w razie czego Sram mógł rozpoznać od kogo pochodzi łańcuch w przypadku reklamacji czy czegoś innego. Tak jest w przypadku kabli stosowanych w budownictwie, co akurat znam dość dobrze i z łańcuchami może być podobnie. Edytowane 6 Kwietnia przez Gradory 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gradory Napisano 9 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia Czy mogę nie bawić się w odmierzanie długości łańcucha i dobrać ilość ogniw identyczną jak w starym napędzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.