kmlhere Napisano 29 Lutego Udostępnij Napisano 29 Lutego (edytowane) Witam, Chciałbym poprawić sobie trochę komfort pracy tylnego zawieszenia. Chciałbym wymienić sprężynowy amortyzator na powietrzny. Zmierzyłem długość tego co mam fabrycznie i jest to 190mm. Pytanie jaki dobrać skok? Czy poleci coś ktoś kto się na tym zna i doradzi? Z góry dziękuję za pomoc 🙂 Rower: https://katalog.bikeworld.pl/2016/web/produkt/rowery/mtb_26_full/b_twin/49001/rockrider_500_s (wiem, że marketówka ale szukam używki dampera do ok. 350 zł) EDIT: np. coś takiego - https://www.olx.pl/d/oferta/dt-swiss-m210-damper-190-mm-50-mm-polecam-CID767-IDWF7oo.html https://www.olx.pl/d/oferta/damper-amortyzator-x-fusion-190x51-mm-CID767-IDYJJ9E.html Edytowane 29 Lutego przez kmlhere Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 29 Lutego Mod Team Udostępnij Napisano 29 Lutego Czytałeś opis tego dampera z OLX? To złom na części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafał87 Napisano 29 Lutego Udostępnij Napisano 29 Lutego obawiam się że komfortu pracy powietrznym damperem to nie poprawisz chyba że ten co masz to totalna padaka, jak szukasz uzywek to szukałbym jakiegoś dobrego sprężynowca, powietrzne wymagają czestego smarowania komory, jak nie smarujesz to zamulają, no i powietrzna używka może nie trzymać ciśnienia a serwis takiego dampera często jest nieopłacalny. Dt miałem i Ci nie polecę używki bo ciężko cokolwiek do niego kupić z uszczelek czy jakichkolwiek części serwisowych, jak koniecznie powietrzny to albo RS albo fox tyle że foxy potrafią być drogie w serwisie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmlhere Napisano 1 Marca Autor Udostępnij Napisano 1 Marca 22 godziny temu, sznib napisał: Czytałeś opis tego dampera z OLX? To złom na części. Teraz przeczytałem opis, wcześniej wrzuciłem na szybko o jaki mniej więcej mi chodzi. Dzięki za olśnienie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galvatron Napisano 1 Marca Udostępnij Napisano 1 Marca Tylny amortyzator musi mieć wewnętrzne zaworowanie obwodów tłumienia kompresji i powrotu dostosowane do konkretnej ramy, co z wypadku tego RR będzie trudne, bo nie wiadomo, jakie ustawienia dobrać. Przed zakupem polecam pogadać z serwisem w rodzaju Wichu Workshop. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rumcajs. Napisano 1 Marca Udostępnij Napisano 1 Marca Tak, na pewno właściciel tego RR poczuje różnicę w zaworowaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.