Bergamot Napisano 22 Lutego Udostępnij Napisano 22 Lutego Słuchajcie mam pytanie, czy jest możliwość zastąpienia uszczelek olejowych na piankowe. Mam Rs Domain RC 180 mm i znalezienie zestawu uszczelek z olejowymi to tak jak w totka wygrać. Wszędzie zestawy są z piankami i pytam czy ktoś już wywalał olejowe na pianki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 22 Lutego Mod Team Udostępnij Napisano 22 Lutego Tak to się nie da żeby tylko na pianki wymienić. Mam Liryka, bodajże rocznik 2016. Tam też były kurzowe i olejowe osobno. Zmieniłem na Racingbrosy i teraz mam i gąbki. Sęk w tym że główne mam kurzowo-olejowe. Jak chcesz gąbki musisz zrobić podobną wymianę, bo jak wywalisz olejówki i zastąpisz je gąbkami, to kurzowe nie będą oleju trzymać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 22 Lutego Udostępnij Napisano 22 Lutego Obecnie oferowane w kitach kurzówki RS są jednocześnie olejowymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bergamot Napisano 22 Lutego Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 11 godzin temu, sznib napisał: Tak to się nie da żeby tylko na pianki wymienić. Mam Liryka, bodajże rocznik 2016. Tam też były kurzowe i olejowe osobno. Zmieniłem na Racingbrosy i teraz mam i gąbki. Sęk w tym że główne mam kurzowo-olejowe. Jak chcesz gąbki musisz zrobić podobną wymianę, bo jak wywalisz olejówki i zastąpisz je gąbkami, to kurzowe nie będą oleju trzymać. Tak wiem o tym, że nowe są kurzowo olejowymi ale zastanawiam się dlaczego rs zmieniło olejowe na pianki i zastosowało inne uszczelki górne. Powiedz czy jest jakaś różnica w pracy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 22 Lutego Mod Team Udostępnij Napisano 22 Lutego Kiedyś dali taki patent, dlaczego nie wiem, ale od dawna wszyscy producenci stosują uszczelki kurzowo olejowe plus gąbki w lepszych amorach. To po prostu działa lepiej. W moim przypadku uszczelki Racing bros, polecam, działają bardzo płynnie, w opinii wielu użytkowników lepiej niż oryginały. https://rowerowy.com/sklep/narzedzia-serwis/serwis-amortyzatorow/uszczelki/prod/racingbros-lycan-fork-kit-35mm Teraz widzę dobra cena, ja płaciłem 160zł kilka lat temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bergamot Napisano 22 Lutego Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego Słuchajcie pytam i chcę ponownie powrócić do FR. Miałem przerwę prawie 12 i teraz mając ponad 40 lat jestem już do tyłu 😁. Kiedyś serwisowałem RS, Stare Marcoszki 😁i Fox a teraz znaleźć coś do starszych amorków to lipa totalna, dlatego dopytuje się czy jest taka możliwość podmiany i czy ma wpływ na pracę. Nigdy nie zmieniałem fabryki ale jak trzeba to trzeba. Dziękuję za pomoc 😁 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.