TurboRower_18 Napisano 21 Lutego Udostępnij Napisano 21 Lutego Witam Szukam gravela dla ambitnego amatora. Na wycieczki gravel asfalt 50 - 100km Hamulce hydrauliczne Napęd 1x12 (od biedy 1x11) Sztywne osie Geometria raczej wyprawowa (nie wyścigowa) Rama na koła do 50mm Nowe Krosy Esker mają chyba tylko napęd 2x ? Canyon Grizl 6 1BY chyba dobry? ale nie ma go w sklepach stacjonarnych aby się przymierzyć. Coś innego godnego polecenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 21 Lutego Udostępnij Napisano 21 Lutego Grizl Możesz kupić, przez 30 dni testować a jak ci nie będzie pasować to odesłać. BTW bycie idealnie "pomiędzy rozmiarami" rzadko się zdarza 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TurboRower_18 Napisano 22 Lutego Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego a co jest nie tak z "starym" Kross? Ponoć są "krótkie i wysokie". Co to oznacza? Że dla amatora może być zbyt agresywny? Źle się prowadzi? Jakie są minusy? Pytam bo moża kupić jeszcze starszego Eskera 5.0 w super cenie (poniżej 5000zł). I starczyło by spokojnie kasy żeby kupić koła karbonowe i lepsze opony i amortyzowaną sztycę. A jeśli chodzi o grizl: to jaką ma geo? Bo niektóry piszą że zrelaksowaną wycieczkową a inni że sportową bo mały stack... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcesco Napisano 22 Lutego Udostępnij Napisano 22 Lutego Nie odpowiadając na Twoje pytanie napisz proszę czemu wymagasz prześwitu na 50mm. Zredukuj do 45 i wybór się poszerzy, a to i tak gruby laczek. IMO Grizl nie ma zrelaksowanej pozycji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TurboRower_18 Napisano 22 Lutego Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego no to niech jest do 45 mm. Co lepszego od grizl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ernorator Napisano 22 Lutego Udostępnij Napisano 22 Lutego No Esker 7 jest 1x11, prześwit na 50, zrelaksowana pozycja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcesco Napisano 23 Lutego Udostępnij Napisano 23 Lutego https://www.rosebikes.de/rose-backroad-al-apex-xplr-1x12-2710905?product_shape=pickle Drożej ale pozycja bardziej wyprostowana niż w Grizlu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SpinOff Napisano 23 Lutego Udostępnij Napisano 23 Lutego Rose ma miejsce na maksymalnie 45mm, więc może być ciasno. Kross lepiej wypada pod tym względem. https://www.centrumrowerowe.pl/rower-gravel-kross-esker-7-0-pd36997/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ernorator Napisano 23 Lutego Udostępnij Napisano 23 Lutego Rama carbonda 696, taka sama jak w eskerze 7/8 tył opona 45 prześwit na oponę Widelec z przodu, opona 45 prześwit na przodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keltu Napisano 28 Lutego Udostępnij Napisano 28 Lutego Arcadex za 7k z kodem SCINN5 https://www.tradeinn.com/bikeinn/pl/bianchi-arcadex-grx600-rd-rx812-2023-rowery-elektryczne-mtb/139803186/p Ale zdaje się tylko XL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TurboRower_18 Napisano 2 Marca Autor Udostępnij Napisano 2 Marca (edytowane) Który rower wybrać? Mam 3 do wyboru: - nowy Kross Esker 5.0. - giant revolt 1. - canyon grizl AL 7. Byłem w sklepie i kross wydawał mi się długi( rozmial L) . Musiałem się wyciągnąć trochę aby prawidłowo ułożyć ręce na klamkach. Podczas przyspieszania wydawało mi się że kierownica 'ucieka', jakby sam chciał skręcać w losowym kierunku. Siadłem na Giant revolt (rozm ML) i czułem się jak bym tym rowerem jeździł od zawsze... Revolt wydawał się całkiem innym rowerem, bardziej łatwym w prowadzeniu. Jak ma się do tego Canyon Grizl? Chodzi mi wyłącznie o porównanie geometrii i jakości wykonania rowerów. Dodatkowo nie rozumię po co producenci podają na stronach jakieś zaawansowane tabele z wymiarami stack/reach skoro wszystko się zmienia w zależności od ilości podkładek pod kierownica.. Edytowane 2 Marca przez TurboRower_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcesco Napisano 4 Marca Udostępnij Napisano 4 Marca Przydałby się wzrost i przekrok aby coś powiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TurboRower_18 Napisano 4 Marca Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 180cm i 88 cm przekroku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 4 Marca Udostępnij Napisano 4 Marca No to revolt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TurboRower_18 Napisano 4 Marca Autor Udostępnij Napisano 4 Marca Do Gianta nie przekonuje mnie: - system zmiany długości tylnego trójkąta - boje się że może to być nietrwałe i pękać? - opony / piasty / obręcze - wszystko własny wyrób Giant- Inni mają Markowe opony Schwalbe piasty shimano / DT Swiss w tej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 4 Marca Udostępnij Napisano 4 Marca Cytat - system zmiany długości tylnego trójkąta - boje się że może to być nietrwałe i pękać? Każdy rower ma dokręcane haki osi, tutaj możesz je sobie po prostu odwrócić i przykręcić "drugą stroną", nic skomplikowanego Cytat - opony / piasty / obręcze - wszystko własny wyrób Giant- Inni mają Markowe opony Schwalbe piasty shimano / DT Swiss w tej cenie To, że na elemencie jest napis, który znasz nie sprawia, że ten element jest dobrej jakości. Przykład nawet piast shimano jakie wymieniłeś, tak naprawdę śmieć ale i tak uznałeś je za coś lepszego niż produkt gianta 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TurboRower_18 Napisano 4 Marca Autor Udostępnij Napisano 4 Marca Czyli mogę założyć że piaty / obręcze i inne w Giant Revolt będą co najmniej porównywalnie dobre lub lepsze od shimano / DT Swiss. W takim razie nie ma się nad czym zastanawiać. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 4 Marca Udostępnij Napisano 4 Marca Cytat Czyli mogę założyć że piaty / obręcze i inne w Giant Revolt będą co najmniej porównywalnie dobre lub lepsze od shimano / DT Swiss. Czyli możesz założyć, że fabryczne koła są najsłabszym punktem każdego roweru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.