cervandes Napisano 2 Maja Udostępnij Napisano 2 Maja Nie. Jesteś tym znajomym, który jak się wypowiada, to wszyscy przewracają oczami i porozumiewawczo na siebie patrzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thomass13 Napisano 3 Maja Autor Udostępnij Napisano 3 Maja (edytowane) Dętki z Aliexpress przyszły :). Zamówiłem wersję zielona z wentylem alu bodajże lub podobnego materiału. Wygląda na to że jest możliwość wymiany samego zaworka. ( wykręcał się) Waga miła dla oka. Mam także pytanie do was czy warto sobie dokupić latki tubolino czy wystarcza te z zestawu które przyszły ? Edytowane 3 Maja przez Thomass13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojcio Napisano 3 Maja Udostępnij Napisano 3 Maja Ja zaś kilka dni temu założyłem różowe zamiast fabrycznych do Marina DSX2. Fabryczne ważyły 210 i 216g, a nowe 45 (ale bez kapturka na zaworze). Nie tylko super tanie odchudzanie roweru, ale też wyrażna zmiana w jeździe - opony przy tym samym ciśnieniu wydają sie bardziej sprężyste i lepiej się toczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 3 Maja Udostępnij Napisano 3 Maja Tak zachwalacie te dętki to ja zapytam przy okazji: a jak wygląda sprawa ich łatania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecio Napisano 3 Maja Udostępnij Napisano 3 Maja (edytowane) Kleisz prawie tak samo jak normalne dętki, czyli gazikiem z izopropanolem odtłuszczasz , łatka to kawalątko TPU i do tego polecam cement TipTopa. Po zaklejeniu musisz chwilę odczekać jakieś niecałe 10 minut . Potem cały " burdel" składasz do kupy i walisz atmosfery. Edytowane 3 Maja przez pecio 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrismel Napisano 3 Maja Udostępnij Napisano 3 Maja Testowałem przez ostatnie dwa dni dętki TPU Ridenow i wracam do latexu. Na oponach Conti GP5000 32C przy ciśnieniach od 3.4/3.6 do 4.6/4.8 latex jest bardziej komfortowy. Przy ciśnieniu powyżej 4 bar toczą się podobnie. Ale jak zaczynamy schodzić z ciśnieniem poniżej tej wartości to różnica się powiększa na korzyść latex-u. Przy 3.4/3.6 na latexie większe opory toczenia rekompensuje większy komfort i możliwość szybszej jazdy po nierównej nawierzchni. Więc w praktyce nie ma różnicy w prędkości pomiędzy 3.4/3.6 a 4.6/4.8. Na równym asfalcie na pewno różnica będzie ale u mnie nie ma tego dużo. Natomiast na Ridenow muszę utrzymać minimum 4 bary żeby opory toczenia odczuwalnie nie rosły. Jedyny minus latexu chyba wszystkim znany - trzeba pompować codziennie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalr75 Napisano 14 Maja Udostępnij Napisano 14 Maja W dniu 3.05.2024 o 10:59, Thomass13 napisał: Mam także pytanie do was czy warto sobie dokupić latki tubolino czy wystarcza te z zestawu które przyszły ? Wystarcza te z zestawu jesli to sa Cyclami. Kleiłem juz jedna w MTB i trzyma bez zastrzeżeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.