Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

 

Dziś nadszedł czas wymiany łańcucha i podczas wkręcania na chwilę zdjąłem skuwacz i zauważyłem takie coś. Kręcić dalej czy udać się do serwisu?

1708027715987.jpg

Napisano

Miałem to samo ja wyżej w postach  w moim skuwaczu jest naprzeciwko „bolca „ co wypycha lub wypycha pin taka tulej którą powinienem lekko wykręcić żeby dotykała tą blaszkę ogniwa wtedy dobrze by wszedł pin .ja jej nie wykręciłem żeby dolegała do ogniwa i  miałem sytuację taką jak wy wyżej i założyłem spinkę nie ryzykowałem ponownego skuwania lub jazdy tak jak jest .

Napisano (edytowane)

Tak jak napisał kolega wyżej, popraw ustawienie skuwacza i spróbuj jeszcze raz powolutku. Będzie duży opór na początku, ale za chwile wejdzie na 100%. Nie wiem jeszcze jaki skuwacz masz, bo ja miałem kiedyś taki ze mnie szlag mało nie trafił. Kupiłem lepszy firmy Prox i nie mam problemu. Jest jeszcze inne wyjście - kup spinkę do łańcucha to już na pewno załatwi sprawę. Tylko pamiętaj żeby kupić odpowiednią spinkę do grubości łańcucha. 

SKUWACZ DO ŁAŃCUCHA ROWEROWEGO PROX YC-325SC 7-11 RZĘDÓW Z DOCISKIEM - YC-325SC - 11237243118 - Allegro.pl

Edytowane przez tokio04
Napisano

Tak to jest ten który mi tez szkód narobił , w końcu trzpień pękł i po robocie. Skoro łańcuch jest nie skuty, połóż ten odcinek na jakiejś nakrętce lub dwóch i gwoździem i młotkiem wybij ten pin i po kłopocie. Pamiętaj żeby kupić spinkę do odpowiedniego łańcucha  (np.6-7 rzędowego) nie wiem jaki masz ale to ważne. Polecam na przyszłość ten skuwacz z mojego linku jest naprawdę super.

Napisano

Następnym razem kupię jakiś porządny a nie badziew jak teraz. Co do spinki to z jednej strony pod palcem czuć że wystaje lekko pin ale w ogóle nie idzie tym skuwaczem. Spróbuję z tym gwoździem.

Napisano

A Ty przypadkiem nie wciskasz tego odwrotnie?

Swoją drogą, w czasach gdy spinki łańcucha ma każdy sklep w okolicy i kosztują kilka złotych, skuwanie łańcucha to czysty masochizm.

Spięty łańcuch nie ma absolutnie żadnej przewagi nad takim ze spinką. Po co?

  • +1 pomógł 1
Napisano

 

W Shimano przy rozkuwaniu wyjmuje się cały Pin. Potem wkłada się nowy, który jest zawsze dołączony do łańcucha. Te rowki służą do tego, że się go ułamuje po wprasowaniu.

Najlepsze jest to, że wystarczyło otworzyć instrukcję łańcucha. Coś mi nawet świta, że w wersji OEM także jest naklejka co i jak.

Napisano

Pin w drugą stronę,  wpychasz go płaskim końcem więc masz szansę na to co się stało. Wypchnij go, zobacz czy zewnętrzne blaszki nie są odkształcone,  jeśli są  - załóż spinkę 

Napisano

Ciekawe rozwiązanie z tym ułamywaniem pina. Czyli jak zakładamy łańcuch Shimano  koniecznie trzeba zwrócić uwagę na to , którą stroną wypchamy pin.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...