Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć!

Proszę o radę odnośnie zakupu elektryka lub  zestawu i roweru do budowy elektryka w przedziale cenowym 5 000 - 10 000 zł.

Jestem posiadaczem szosy, złożyłem w życiu dwa rowery, więc poradzę sobie ze skompletowaniem elektryka. Nie mam jednak orientacji w osprzęcie do rowerów turystycznych, a o sterownikach do silników elektrycznych nic nie wiem. Proszę zatem o pomoc w znalezieniu czegoś odpowiedniego.

Preferowałbym gotowca, ale z konwersją sobie poradzę. W tym drugim przypadku może to być Chińczyk, ale lepszej jakości, np. Bafang 750W do montażu w korbie lub lepszy. Oczywiście rower i taki zestaw powinny do siebie pasować bez kombinowania. Poproszę o rady z linkami do konkretnych stron/aukcji/firm.

Cel: turystyczny rower elektryczny z tańszym, ale solidnym osprzętem do szybkiej jazdy na dłuższych trasach po asfalcie, szutrze i leśnych ścieżkach (100+ kilometrów dziennie)

Wymagania:

  • mocny silnik w zakresie 700-2000 W, żeby rowerem łatwo jeździło się na dłuższych trasach ze wspomaganiem z prędkościami 40-50 km/h; silnik zabudowany lub dołożony obok korby
  • przyzwoita bateria zewnętrzna (niewbudowana w ramę) o pojemności 15Ah lub większej i z popularnymi zamiennikami na rynku, żeby móc dokupić drugą
  • sterownik z trybami regulującymi moc silnika, a nie ograniczającymi prędkość roweru
  • duże koła w rozmiarze 27''-29''
  • przyzwoity osprzęt podstawowy spośród tańszych opcji (kaseta, amortyzator przedni, przerzutki, hamulce hydrauliczne, koła)

 

Napisano

Znam przepisy. Proszę o konkretne odpowiedzi, a nie wymądrzanie się jak Krypto.Szosowiec (w mieście na szosie nie przekraczasz 25km/h?).

Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć, czy te rowery z linków poniżej, przerobione na mocne elektryki są coś warte?

Rower nr 1

Rower nr 2

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...