nikbar1 Napisano 6 Lutego Udostępnij Napisano 6 Lutego No to po przejechaniu 500 km zaczął mi chrobotać jak mocniej nacisnę, chciałem dokręcić, czy te narzędzie będą ok ? https://allegro.pl/oferta/bit-standard-torx-plus-gwiazdka-wiha-40x25mm-23193-13896583754 https://allegro.pl/oferta/klucz-dynamometryczny-certyfikat-1-4-1-25nm-precyzyjny-dwustronny-premium-14410467852 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek.B Napisano 6 Lutego Udostępnij Napisano 6 Lutego Z grubsza tak. Silnik powinien być dokręcony z momentem 20 Nm, tylko podaję to na przykładzie rowerów Scott i nie pamiętam czy to jest wytyczna Scotta, czy Boscha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikbar1 Napisano 6 Lutego Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego Mam jakaś instrukcję 20 Nm +-2, i da się połączyć ten bit z tym kluczem ? kompletnie nie znam się na tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaGiant Napisano 6 Lutego Udostępnij Napisano 6 Lutego (edytowane) Z tego co widzę tak bezpośrednio nie połączysz . Tak obrazowo bit jest męski i końcówka klucza też męska . Potrzebna jest albo jakaś specjalna przejściówka damsko-damska albo zwykły klucz nasadowy który z jednej strony wejdzie na dynamomet , a z drugiej przyjmie bit . Chyba coś takiego https://www.leroymerlin.pl/narzedzia-reczne/klucze-reczne/grzechotki-pokretki-i-akcesoria/adapter-klucza-nasadkowego-1-4-10638593-dexter,p162705,l2627.html A tu jest cały zastaw https://sportcross.pl/zestawy-narzedzi/prox-klucz-dynamometryczny-nastawny-2-24nm-bity Edytowane 6 Lutego przez WaGiant 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikbar1 Napisano 6 Lutego Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego Dzięki, muszę teścia zapytać on ma w cholerę różnych gratów, może ma i taka przejściówkę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikbar1 Napisano 18 Lutego Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego To tak jakby ktoś miał podobny przypadek, dokręciłem i jest ok . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaGiant Napisano 19 Lutego Udostępnij Napisano 19 Lutego Będę miał pod opieką rower z Boschem 4gen . Rower całkiem nowy ale z ciekawości zapytam co konkretnie dokręcałeś tym torxem ? Korby ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XC100S Napisano 20 Lutego Udostępnij Napisano 20 Lutego Do mnie też jedzie Bosch i co "chrobotało" bo ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikbar1 Napisano 20 Lutego Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 21 godzin temu, WaGiant napisał: Będę miał pod opieką rower z Boschem 4gen . Rower całkiem nowy ale z ciekawości zapytam co konkretnie dokręcałeś tym torxem ? Korby ? Nie ,silnik do ramy, czy ten klucz dynamometryczny był potrzebny, chyba nie, dokręciłem każdą po pare mm i tyle, ustawiłem na 20Nm i wygląda na to, że albo ten klucz jest do bani, albo było trochę mocniej przykręcone, klikał wcześniej . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaGiant Napisano 20 Lutego Udostępnij Napisano 20 Lutego OK , dzięki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrWie Napisano 21 Lutego Udostępnij Napisano 21 Lutego W zaprzyjaźnionym sklepie powiedzieli że dokręcają do oporu bo jak dokręcali zgodnie z opisem 20 Nam to co drugi klient wracał "bo chrobocze" 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.