Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Mam na oku taki rower trek procaliber 8 Alu 

sztwne osie 

hak udh

amor rs recon gold

naped 1x12 slx +xt

nowoczesna geometria 

mocowanie bagaznika 

no właśnie mocowanie bagażnika pod sakwy to dla mnie  priorytet jest 

może inne propozycje kto przebije Treka

 

 

  

Edytowane przez Kurak
https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-g%C3%B3rskie/rowery-cross-country/procaliber/procaliber-8/p/41618/?colorCode=greenvisibility_grey
Napisano (edytowane)

Cześć też szukam czegoś z mocowaniami do bagażnika pod boost i taper, chociaż ja bardziej ramę bo graty mam. Znalazlem jeszcze author vision, ze zdjęć dobrze nie widać ale chyba ma mocowanie pod bagażnik, jutro będe miał pewne info na ten temat.

https://pl.author.eu/cross-country/mtb-29/author-vision-29-2023-ua42947102

https://pl.author.eu/cross-country/mtb-29/author-vision-29-2021-ua42936402

Edytowane przez Przecietny
Napisano

Kupowanie ramy mija się z celem ponieważ kosztuje więcej niż połowa roweru , przerabiałem temat

Jakieś  sugestie odnosnie treka lub jego zastepcy

Napisano

No może w Twoim przypadku tak ale jak pisałem, wszystko mam a rama akurat ta która podałem kosztuje wyjściowo 1600zł, Pani w sklepie do którego dzwoniłem mówiła,że trochę opuszczą jak sie zdecyduje.

Napisano

Rama od Cannondale Trail też ma otwory na bagażnik, wszystkie współczesne standardy i fajną geometrię (choć to zależy do czego potrzebujesz roweru). Jakiś czas temu była do kupienia przez internet albo sprowadzana na życzenie przez sklepy stacjonarne. Cały rower też dawało się znaleźć absurdalnie tanio w zagranicznych sklepach pod koniec zeszłego roku, ale teraz to nie wiem czy jeszcze są.

  • 1 miesiąc temu...
Napisano

Chodzi o rower do rozbudowy przyszłościowo tak że myślę że rama pod udh too mus 

Widzę że nie wiesz co to hak udh

Napisano

Nie do każdego roweru tylko zakładany przez sztywną os rama jest inna tak żeby w przyszłości zastosować sram transmision czy jakoś tak

Napisano

Dzieki już sie zorientowałem po internetach o co chodzi. Ogólnie chyba się starzeje, bo coraz trudniej mi ogarnąć te wszystkie nowości😄

Daj potem znać na jaki rower sie zdecydowałeś z mocowaniami. Pozdrawiam

Napisano

@KurakTeż zastanawiam się nad Procaliber 8 - jedna rzecz mnie tylko zastanawia - wg. specyfikacji jest podane że z  przodu maksymalnie można dać tarczę 34T - wiecie może czy zmieści się tam coś większego? Jeszcze dużo po płaskim  więc wolałbym mieć możliwość założenia czegoś większego.

Napisano

6ma judy a 8 recon gold

5 godzin temu, Szuwar333 napisał:

@KurakTeż zastanawiam się nad Procaliber 8 - jedna rzecz mnie tylko zastanawia - wg. specyfikacji jest podane że z  przodu maksymalnie można dać tarczę 34T - wiecie może czy zmieści się tam coś większego? Jeszcze dużo po płaskim  więc wolałbym mieć możliwość założenia czegoś większego.

Ja wybieram pod Sakwy w terenie więc dużych prędkości nie osiągam, co znaczy po płaskim, asfalcie? Obecnie mam 32 i uważam ze jest spoko 

  • +1 pomógł 1
Napisano (edytowane)

Dołączam się do tematu, też szukam "górala" pod sakwy i w tej chwili siedzi mi TREK ze względu na maksymalną wagę  rower+turysta+ sakwy = max 136 kg

Edytowane przez White77
Napisano
5 godzin temu, Kurak napisał:

Ja wybieram pod Sakwy w terenie więc dużych prędkości nie osiągam, co znaczy po płaskim, asfalcie? Obecnie mam 32 i uważam ze jest spoko 

Po płaskim - np. wypad wzdłuż wybrzeża  lub po leśnych ubitych  ścieżkach.

 

Napisano
22 godziny temu, Szuwar333 napisał:

wg. specyfikacji jest podane że z  przodu maksymalnie można dać tarczę 34T - wiecie może czy zmieści się tam coś większego

W zeszłym roku kupowałem X-Calibra 8, który fabrycznie ma 30T, docelowo chciałem przejść właśnie na 34T, a wg specyfikacji mieściło się tylko 32T wyszedłem z założenia że jak się nie uda to i tak będzie ok. No i faktycznie się nie udało, 34 się zmieściła ale z tak minimalnym luzem że kartkę ciężko było wcisnąć, więc trzeba raczej zaufać w to co piszą w tabelka przynajmniej jeżeli chodzi o zębatki.

Finalnie to 32 się sprawdziło, ale po asfaltach jeżdżę tylko jakieś krótkie dojazdówki albo ciągnę przyczepkę więc jest ok. Wiadomo, że jadąc z górki będzie brakowało przełożenia żeby dokręcić, ale poza tym jeżeli nie masz nie wiadomo jak mocnej nogi to nie powinno Cię ograniczać, tym bardziej że wsadzisz tam 34 skoro się zmieści. Największym plusem większej zębatki będzie to, że przesuniesz się z wykorzystaniem kasety na wyższe zębatki co pozwoli oszczędzić napęd. A ostatecznie zębatki drogie nie są, wymiana to kilka minut, więc zawsze możesz poeksperymentować. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...