Ktyczynski Napisano 16 Stycznia Udostępnij Napisano 16 Stycznia Zima przyszła bez błotników nie da się jeździć, miałem założone jakieś maluszki na lato ale teraz przydałoby się cos dłuższego. Kto ma Marina 4C wie w czym problem, niezbyt wymiarowe rozmiary ramy miedzy widełkami a kole sprawiają że mało co wchodzi pomiędzy, jeżeli wsadzić mniejsze błotniki to zazwyczaj nie są wystarczająco szerokie i zahaczają o opnę jeżeli weźmiemy na wymiar 700c to błotniki są za wysoki przez co boki od środka zachodzą na koło. Jak sobie z tym poradzić? Sprzęt zazwyczaj kupuje na Allegro z racji szybkiej dostawy i możliwości zwrotów ale większość aukcji nie posiada szczegółowych pomiarów każdego błotnika. Ma ktoś może właśnie tego Marina na oponach 700c i poradził sobie z problemem błotników? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrismel Napisano 16 Stycznia Udostępnij Napisano 16 Stycznia Kup te: https://www.sks-germany.com/en/products/edge-al/ Wchodzą do nich opony 43C na styk. Chociaż optymalna szerokość to 40c. Poza tym kolorystycznie pasują do ramy (czarnej). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ktyczynski Napisano 19 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia Kupiłem ale niestety pałąki są za krótkie a same błotniki są mocno na styk tak że jakiekolwiek drgnięcie/przesuniecie równa się ocieranie oponę. Niestety nigdzie nie mogę znale rozmiaru na 50mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrismel Napisano 19 Stycznia Udostępnij Napisano 19 Stycznia (edytowane) Jakim cudem ? Przecież mam dokładnie takie same w tym samym rowerze i pasują idealnie. Ja ich sam nie zakładałem więc nie wiem w czym problem. Pokombinuj trochę bo muszą pasować. A opony masz 40c jak pisałem ? Edytowane 19 Stycznia przez chrismel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ktyczynski Napisano 19 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia (edytowane) 42c, mówię wszystko na styk wchodzi a przedni błotnik to już w ogóle. A jki masz rozmiar ramy? bo to też jest jednak różnica w tym jak blisko opony znajduje się błotnik. Edytowane 19 Stycznia przez Ktyczynski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrismel Napisano 19 Stycznia Udostępnij Napisano 19 Stycznia (edytowane) Rozmiar M. U mnie wchodziła na styk opona Panaracer Gravelking SS 43C. Na moich obręczach opony mają dokładnie taką szerokość jaką deklaruje producent, czyli 43C miała 43 mm. PS. Tak w ogóle to widzę że jesteś z Warszawy. Ja mieszkam na Saskiej Kępie. Jak masz ochotę to napisz na priv, podam Ci namiary i możesz podjechać zobaczyć jak to u mnie wygląda. Może Ci to w czymś pomoże. Edytowane 19 Stycznia przez chrismel 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ktyczynski Napisano 19 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia Zainstalowałem błotniki jeszcze raz i je wyregulowałem, na razie nic nie obciera chociaż jedno lekko/średnie uderzenie w stalową rurkę i zaczyna obcierać no ale wiadomo jak jest. Pojeżdżę trochei ew napisz jak się sprawują. Dzięki za linka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
revolta Napisano 19 Stycznia Udostępnij Napisano 19 Stycznia Bez zdjęcia się nie liczy 😀 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ktyczynski Napisano 19 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia Niestety nie mogę wyrównać tego błotnika z tyłu bo mi wtedy pręty będą zahaczać o oponę, ew mogę spróbować kombinerkami trochę je powyginać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
revolta Napisano 19 Stycznia Udostępnij Napisano 19 Stycznia Tak jak mówisz zwiększ rozwartość pręta przy błotniku wtedy nie będzie haczyc o oponę i błotnik bardziej się do niej zbliży będzie lepiej to wyglądać Co masz za bagażnik z przodu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrismel Napisano 19 Stycznia Udostępnij Napisano 19 Stycznia Tak przemyślałem sprawę na chłodno i wydaje mi się że połączenie bieżnika z kostką po bokach oraz większa niż deklarowana przez producenta max. szerokość (40 mm) przekracza możliwości tych błotników. U mnie wchodziło 43C ale był to semi slick o zaokrąglonym kształcie. Jednak opony WTB raczej nie są demonami prędkości więc sądzę że dobrą decyzją dla Ciebie byłoby pozostawienie tych błotników i wymiana opon na ciut węższe. Najlepiej wybierz coś z topki z tego zestawienia i zobaczysz jak rower przyspieszy: https://www.bicyclerollingresistance.com/cx-gravel-reviews Zwracam uwagę na dwa modele: https://www.bicyclerollingresistance.com/cx-gravel-reviews/challenge-strada-bianca-pro-htlr-40 https://www.bicyclerollingresistance.com/cx-gravel-reviews/challenge-getaway-pro-htlr Są bardzo szybkie jednak jak to ładnie ktoś określił na forum - kontrowersyjne. Ale można wszystko o nich znaleźć w necie a najlepiej obejrzeć na kanale bikeshow na YT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ktyczynski Napisano 19 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 48 minut temu, revolta napisał: Tak jak mówisz zwiększ rozwartość pręta przy błotniku wtedy nie będzie haczyc o oponę i błotnik bardziej się do niej zbliży będzie lepiej to wyglądać Co masz za bagażnik z przodu ? Jakiś noname kiedyś kupiłem 50zł, pod sakwy na przód prawie idealny, mógłby być trochę dłuższy. Myślałem chwilę o węższych oponach i na pewno w przyszłości je wymienię, na razie moja waga i teren jazdy nie pozwala na przekraczanie 30km/h, (centrum miasta +150kg) Dzięki za linki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.