adiozzz Napisano 14 Stycznia Udostępnij Napisano 14 Stycznia Witam! Obecnie posiadam race kingi drutowane 26x2.2 z których jestem zadowolony ale już mocno poparciały i bieżnik taki sobie więc szukam coś nowego i waham się między: schwable smart sam 2.1 kenda sbe 2.1 race king 2.2 Głównie rower służy mi na dojazdy do pracy a sporadycznie lekkie górki więc jeśli ktoś miał je to która z nich by była najlepsza pod względem oporów toczenia na asfalcie i odporności na wytarcie bo wagowo i cenowo z tego co widzę wszystkie podobne. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RabbitHood Napisano 14 Stycznia Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2.2 i "była najlepsza pod względem oporów toczenia na asfalcie i odporności na wytarcie" No to żadna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sansei6 Napisano 14 Stycznia Udostępnij Napisano 14 Stycznia Pierwsza 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brombosz Napisano 15 Stycznia Udostępnij Napisano 15 Stycznia @Sansei6 Przestań żartować bo kolega możliwe, że nieświadomy i jeszcze w to uwierzy. @adiozzz Kup obie opony zwijane. Ceny nie są zawrotne, a są z reguły lepsze bo lżejsze. Patrząc na twój opis i mając na uwadze "lekkie górki", zakładam, że chodzi o klasyczny rower XC do jeżdżenia wszędzie. Jeżeli jest inaczej, to kupiłeś zły rower. Przykłady tego na co bym patrzył jak ma być tanio i fajnie: https://www.ceneo.pl/123418440;21820-0v.htm - przód/tył https://www.ceneo.pl/89376411;21820-0v.htm - przód/tył https://www.centrumrowerowe.pl/opona-schwalbe-racing-ralph-performance-hs490-pd32374/ - przód gdy w lesie zrobi się trudniej Lepsze by były np. Vittoria Mezcal/Mezcal albo Barzo/Mezcal albo jakieś inne podobne, ale ceny też są wyższe. Schwalbe SmartSam nie są dobre do niczego i w żadnej ich wersji... A najtańsze, drutowe Continentale, które posiadałem, chyba najczęściej odbiegały od deklarowanych przez producenta wymiarów. Przy takich oponkach zasada jest taka, że tył ma zasuwać, a przód trzymać na boki. Zakładanie różnych modeli na oba koła nie jest głupie, o ile agresywniejszy bieżnik jest na przodzie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.