girek Napisano 4 Stycznia Udostępnij Napisano 4 Stycznia Jak w praktyce wygląda kwestia zrobienia przeglądu gwarancyjnego (lub przeglądów gwarancyjnych) w przypadku roweru kupionego w internecie? Osobiście wolałbym kupić w sklepie stacjonarnym ale nie zawsze mają na stanie to na czym mi zależy no a niektórym to jeszcze odjechał peron jeżeli chodzi o ceny. Mieszkam w śląskim. Czy jak kupię np. Gianta albo Orbea w internetach to pukając do przedstawicieli tych marek w moim rejonie zostanę obsłużony czy kopnięty w zadek? Dodam, że nie chodzi mi o to jak teoretycznie powinno być wg. producenta tylko jakie są Wasze rzeczywiste doświadczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keltu Napisano 4 Stycznia Udostępnij Napisano 4 Stycznia (edytowane) U każdego najbliższego autoryzowanego dealera wszystko załatwisz. Żeby się upewnić że to autoryzowany dealer wyszukaj sobie go na mapce. https://www.orbea.com/pl-en/dealers/ https://www.giant-bicycles.com/pl/sklepy Edytowane 4 Stycznia przez keltu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 5 Stycznia Udostępnij Napisano 5 Stycznia (edytowane) Orbea nie wymaga żadnych przeglądów gwarancyjnych. Jedyne, co musisz zrobić, to w ciągu miesiąca zarejestrować rower na stronie. https://www.orbea.com/downloads/garantia-orbea-pl.pdf Giant z tego co pamiętam jak kupowałem też nie miał takiego wymogu. edit: w przypadku Gianta od września 2021 trzeba jednak zrobić przegląd w ciągu 3 miesięcy u autoryzowanego dealera. https://www.giant-bicycles.com/pl/warunki-gwarancji Edytowane 5 Stycznia przez TheJW 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leon7877 Napisano 9 Stycznia Udostępnij Napisano 9 Stycznia A co w ogóle wnosi ta gwarancja? Gwarancja jest praktycznie tylko na ramę, jak ci pęknie rama to możesz skorzystać z gwarancji. Na żaden osprzęt o ile mi wiadomo gwarancji nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KSikorski Napisano 9 Stycznia Udostępnij Napisano 9 Stycznia Cytat Na żaden osprzęt o ile mi wiadomo gwarancji nie ma. Jest. Jak Ci się na przykład rozszczelni tłumik w amortyzatorze kupionym wraz z rowerem to zostanie on naprawiony przez serwis posiadający umowę z dystrybutorem producenta amortyzatora. Przynajmniej taki przypadek znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.