pozdrower23 Napisano 3 Stycznia Udostępnij Napisano 3 Stycznia Cześć. Czy ma ktoś te opony i mógłby się wypowiedzieć? Pytam, bo jedni twierdzą, że szybkie i odporne na przebicie, a inni wręcz odwrotnie, że wolne i/lub delikatne. Patrząc na bieżnik wydają się być idealne na moje potrzeby w rozmiarze 40 mm (60-70% szosa), reszta szutry, dukty i ścieżki leśne. Poza tym bardzo mi się podobają z wyglądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eathan Napisano 3 Stycznia Udostępnij Napisano 3 Stycznia Gdzieś czytałem, że kluczowe jest ciśnienie. Sam kupiłem z ciekawości na zacnej promocji i wjadą na koło wiosną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pozdrower23 Napisano 3 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia No właśnie czytałem, że opory w tych oponach znacząco rosną wraz z obniżeniem ciśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrismel Napisano 3 Stycznia Udostępnij Napisano 3 Stycznia Tu masz wszystko: https://www.bicyclerollingresistance.com/cx-gravel-reviews/pirelli-gravel-h Nie warto brać pod uwagę opinii osób które jeździły przeważnie na maksymalnie kilku rodzajach opon. Opony nie są wzorem odporności na przebicie. Sensowne wyniki zaczynają w okolicach wartości 50 w tych testach. Ogólnie są dość przeciętne co biorąc pod uwagę cenę nie stawiają ich w roli faworyta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mandoleran Napisano 3 Stycznia Udostępnij Napisano 3 Stycznia No tutaj kluczowa w tym jest cena, bo jeśli nie ma promki to warto raczej rozejrzeć się za czymś innym. Mi udało się je wyrwać 2 sztuki z przesyłką za 319, tyle ze ja je mam w 45 i też jeżdżone dopiero będzie wiosną. Jak ktoś jeździ na mleku, to za bardzo nie ma co się przejmować przebiciami. Moje poprzednie G-one bity, co pewnie też nie są wzorem na przebicie swoje wytrzymały, tylko raz musiałem poratować się knotem, a przejechane miały ponad 5600km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrismel Napisano 3 Stycznia Udostępnij Napisano 3 Stycznia Warto się zastanowić czy w przypadku opon brać w ogóle pod uwagę cenę. Jest to najważniejszy element roweru wytrzymujący kilka sezonów. Męczenie się na czymś przez kilka lat bo było o 100-200 zł tańsze ? Rozumiem w przypadku budżetowego roweru za kilkaset zł. Ale przy trochę droższym sprzęcie to mocno dyskusyjne delikatnie mówiąc. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mandoleran Napisano 3 Stycznia Udostępnij Napisano 3 Stycznia Można by się tak zastanowić w przypadku szosy gdzie tej opony najlepszej będziemy szukać, ale w przypadku gravela? Też jest to istotne - ale powiedzmy sobie szczerze że mniej. Tutaj ogólnie liczy się uniwersalność, a nie da się mieć 100% uniwersalności nawet kosztem tych najdroższych opon . @pozdrower23 Jak masz za fajną cenę do wyrwania te opony, to warto brać. Na pewno będzie to lepsze niż 99% randoma w tanich rowerach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itr Napisano 3 Stycznia Udostępnij Napisano 3 Stycznia Cena może dać dobrą mieszankę albo idealne ułożenie się za pierwszym razem, ale szanse na uszkodzenie są zawsze… w dodatku opony za lekkie albo za miękkie są po prostu mniej trwałe. No i czynnik pecha… Cinturato prawie nowe przy mnie padło, wysikało mleko po nacięciu… Problemem w grząskim piachu z gruzem szkłem itp są ścianki boczne i wysokie ciśnienie i mleko… dlatego im szersza obręcz i opona oraz niższe ciśnienie tym drapnięcie z boku może zrobić mniejsze szkody. U mnie w trup rowerze dętki, opony beznadziejne przebieg duży trzymanie i szybkość znakomita, i zero defektów od 2 lat… nie ogarniesz przeznaczenia. Ale opinie innych są ważne… zawsze warto posłuchać. Mój znajomy mimo przecięcia wsadził dętki i cały sezon śmiga i sobie chwali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareckiabc Napisano 3 Stycznia Udostępnij Napisano 3 Stycznia Ja też byłem zdecydowany na Cinturato Gravel H i nawet je kupiłem ale ostatecznie założyłem Continental Terra Hardpack. https://www.bicyclerollingresistance.com/cx-gravel-reviews/continental-terra-hardpack Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.