player123 Napisano 1 Stycznia 2024 Napisano 1 Stycznia 2024 Od paru ładnych dni, klikam po internetach za jak mi się wydawało zwykłym damperem 190x40 sterowanym z manetki oneloc. Wydawac by się mogło, że nie powinno być problemu aby zakupić taki wynalazek, a jednak, prawie nigdzie tego nie ma. Pytam na poważnie, czy to jakis deficytowy towar? Jakis kryzys na rynku? O co chodzi ? To sie na zamowienie kupuje? Czy cena za taki wynalazek na poziomie 1900pln to normalne pieniadze? Wychodzi mi źe chyba tak, bo w zagranicznych sklepach sa po ok 400euro...ale i tam nie zawsze maja na stanie. Nawet na olx, liczba używek wynosi ZERO. Za to jest jeden fox, ktory niestety ma odwrotne sterowanie ;-))) Tj, bez manetki jest zablokowany, czyli nie dogada die z SiDem ;-)) Cytuj
marcin_ostrów Napisano 1 Stycznia 2024 Napisano 1 Stycznia 2024 (edytowane) Rozmiar nie najbardziej popularny , jakis sidluxe spokojnie kosztuje katalogowo € 500 + ,na promce w okolicach 400. Trzeba polować po prostu Lub : 1 szukasz 190x40 non remote 2 szukasz 190x37.5/42.5/45 i sprawdzasz czy zmiana skoku jest tylko za pomocą podkłądek na szafcie ( duże szanse że tak jest ) 3 Sprawdzasz czy rama przyjmie 190x45 Edytowane 1 Stycznia 2024 przez marcin_ostrów 1 Cytuj
KSikorski Napisano 1 Stycznia 2024 Napisano 1 Stycznia 2024 (edytowane) Przecież w tym temacie Cytat miałeś podane co najmniej dwa linki, z czego co najmniej jeden wciąż jest "na stanie" za mniej niż 1500zł. Jeśli ma być sidluxe rlr (a nie wspomniany w linkowanym wątku deluxe) to 190x40 rlr mają w zumbi, do wyboru 2p i 3p... z wysyłką luty/marzec 2024. Edytowane 1 Stycznia 2024 przez KSikorski Cytuj
player123 Napisano 2 Stycznia 2024 Autor Napisano 2 Stycznia 2024 No tak, teraz widzę że były tam odpowiedzi, ale że nikt nie przywołał @player123 to mi to umknęło. Ok czyli cena na poziomie tych 2tys pln, to norma? I chyba najlepsza opcja to sprobowanie 190x45 jako bardziej popularnego, jesli rama przyjmie. Rozumiem ze aby to sprawdzic, najlepiej uwolnic aktualny damper z cosnienia i na oko ocenic czy jest luz po dobiciu 190x40 ? Cytuj
Rumcajs. Napisano 2 Stycznia 2024 Napisano 2 Stycznia 2024 Tak, generalnie 45 zapewni ci tylko większą rezerwę. Więc sag ustawisz taki sam (w mm, czyli w procentach trochę mniej), wtedy rower będzie się zachowywał tak samo. 1 Cytuj
player123 Napisano 2 Stycznia 2024 Autor Napisano 2 Stycznia 2024 @Rumcajs. rower jest tak zrobiony, żę chyba nie ma żadnej możliwosci kolizji. Ale zupelnie sie na tym nie znam. To Rose Hill Thrill 3, wygląda jakby jedynym ograniczeniem, była tylko geometria tych ruchomych elementów do któych mocuje Damper. PO wyjeciu dampera, to chyba koło tylne mogłoby dotknąc rury podsiodłowej. W sensie, nie ma nic, żadnych elementów, które mogą sie dotykać jesli pojawi się dodatkowe ugięcie tylnego zawieszenia. OD strony opony jest "pusto", żadnej poprzeczki...tylko opona No ew moze tylne rurki oprą sięna tym czarnym wahaczu, to chyba miejsce kluczowe. Cytuj
Rumcajs. Napisano 2 Stycznia 2024 Napisano 2 Stycznia 2024 Spuść całkiem powietrze z obecnego, usiądź na rowerze i zobacz ile zostaje na koło. 1 Cytuj
Rumcajs. Napisano 2 Stycznia 2024 Napisano 2 Stycznia 2024 Licząc pi razy drzwi twoja rama bedzie miała wtedy 110mm skoku. Tylko to co pisałem wcześniej, jak chcesz zachować dynamikę obecnego roweru to sag (w milimetrach) musi zostać. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.