Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Od paru ładnych dni, klikam po internetach za jak mi się wydawało zwykłym damperem 190x40 sterowanym z manetki oneloc.

Wydawac by się mogło, że nie powinno być problemu aby zakupić taki wynalazek, a jednak, prawie nigdzie tego nie ma. Pytam na poważnie, czy to jakis deficytowy towar? Jakis kryzys na rynku? O co chodzi ? To sie na zamowienie kupuje?

Czy cena za taki wynalazek na poziomie 1900pln to normalne pieniadze? Wychodzi mi źe chyba tak, bo w zagranicznych sklepach sa po ok 400euro...ale i tam nie zawsze maja na stanie.

Nawet na olx, liczba używek wynosi ZERO. 

Za to jest jeden fox, ktory niestety ma odwrotne sterowanie ;-)))

Tj, bez manetki jest zablokowany, czyli nie dogada die z SiDem ;-))

Napisano (edytowane)

Rozmiar nie najbardziej popularny , jakis sidluxe spokojnie kosztuje katalogowo € 500 + ,na promce w okolicach 400. Trzeba polować po prostu

Lub :

1 szukasz 190x40 non remote

2 szukasz 190x37.5/42.5/45 i sprawdzasz czy zmiana skoku jest tylko za pomocą podkłądek na szafcie ( duże szanse że tak jest )  

3 Sprawdzasz czy rama przyjmie 190x45

Edytowane przez marcin_ostrów
  • +1 pomógł 1
Napisano (edytowane)

Przecież w tym temacie

Cytat

 

miałeś podane co najmniej dwa linki, z czego co najmniej jeden wciąż jest "na stanie" za mniej niż 1500zł.

Jeśli ma być sidluxe rlr (a nie wspomniany w linkowanym wątku deluxe) to 190x40 rlr mają w zumbi, do wyboru 2p i 3p... z wysyłką luty/marzec 2024.

Edytowane przez KSikorski
Napisano

No tak, teraz widzę że były tam odpowiedzi, ale że nikt nie przywołał @player123 to mi to umknęło.

Ok czyli cena na poziomie tych 2tys pln, to norma? I chyba najlepsza opcja to sprobowanie 190x45 jako bardziej popularnego, jesli rama przyjmie. Rozumiem ze aby to sprawdzic, najlepiej uwolnic aktualny damper z cosnienia i na oko ocenic czy jest luz po dobiciu 190x40 ?

Napisano

Tak, generalnie 45 zapewni ci tylko większą rezerwę. Więc sag ustawisz taki sam (w mm, czyli w procentach trochę mniej), wtedy rower będzie się zachowywał tak samo. 

  • +1 pomógł 1
Napisano

@Rumcajs. rower jest tak zrobiony, żę chyba nie ma żadnej możliwosci kolizji. Ale zupelnie sie na tym nie znam. To Rose Hill Thrill 3, wygląda jakby jedynym ograniczeniem, była tylko geometria tych ruchomych elementów do któych mocuje Damper. PO wyjeciu dampera, to chyba koło tylne mogłoby dotknąc rury podsiodłowej.

W sensie, nie ma nic, żadnych elementów, które mogą sie dotykać jesli pojawi się dodatkowe ugięcie tylnego zawieszenia.

cms.6364f7c88bd613.12091614.png?im=Resiz

OD strony opony jest "pusto", żadnej poprzeczki...tylko opona :P

6728318-medium.jpg

62b2dc9c5bcdd_n7jhooeetr.jpg?width=770

No ew moze tylne rurki oprą sięna tym czarnym wahaczu, to chyba miejsce kluczowe.

Napisano

Licząc pi razy drzwi twoja rama bedzie miała wtedy 110mm skoku. Tylko to co pisałem wcześniej, jak chcesz zachować dynamikę obecnego roweru to sag (w milimetrach) musi zostać.

  • +1 pomógł 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...